Gå til innhold

Hvilken dings kan hjelpe mot dette problemet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det finnes en usbledning som er som en skjøteledning med flere usbporter i den andre enden,

Ja, hva er det nå de heter igjen? Alle har dem, til og med Clas Olsson. Jeg tror vel egentlig det holder å gå dit og si at man skal ha en sånn dings med flere usb-porter.

Ja, hva er det nå de heter igjen? Alle har dem, til og med Clas Olsson. Jeg tror vel egentlig det holder å gå dit og si at man skal ha en sånn dings med flere usb-porter.

Jeg lurer på om de kaller det en edderkopp, kan det stemme? Jeg har sett det på en sånn rotete alt mulig forretning de har borti gata her, jeg ga den bort for dattera mi har bare fire usb porter og det mobile nettverket mitt. Den funket i hvert fall.

• 5 måneder senere...
Gjest Datafix

Kjøp en forlengerledning hvor hannpluggen får plass på din mac.Den er 10-30 cm lang og har en hunplugg i den andre enden.Eller en koblingsboks for flere usb.Sjekk komplett.no biletam eller clas ohlsson. alle har oversikt over deler på nett.Alternativt en y eller 1-2 overgang fra 1 til 2 usb eller flere.Sett først på forlengeren på den ene usb plassen.Sett så på y en på enden av denne ledning der hunkobingen siter.Du har da 2-3 utganger til din mac.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...