Gå til innhold

Student med på timen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje studenten kan sitte bak en skillevegg? hehe :P

Blir litt ekstra vanskelig, for det er vel ingen andre psykiatriske diagnoser man blir så avskydd for. Men jeg skal høre litt mer hva psykologen min tenker om dette.

He, he - spørs om du ikke ville blitt litt forstyrret av skilleveggen ;)

Ja, snakk med psykologen din om dette. Det er greit å avklare ting på forhånd :)

Skrevet

Ja, er det ofte sånt skjer, virker som du har opplevd det flere ganger at en student skal være med?

har skjedd et par ganger, alle er forskjellige. Foreslår at du tenker gjennom hva som vil være best for deg, og så si ifra om du ikke ønsker studenten med på timen.

Lykke til :)

Gjest Skeptiskja
Skrevet

lytt til deg selv, og hva som er bra for deg. Blir det feil å ha med studenten med på tiden, så dropp studenten.

Takk, men blir litt roligere med deres svar da :)

nitty-gritty
Skrevet

Jeg går i spesialisthelsetjenesten. Jeg synes det er bra at studenter får sånt, men det er alt for masse i meg som taler i mot.

Da sier du i fra om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...