jubalong70 Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Kanskje studenten kan sitte bak en skillevegg? hehe Blir litt ekstra vanskelig, for det er vel ingen andre psykiatriske diagnoser man blir så avskydd for. Men jeg skal høre litt mer hva psykologen min tenker om dette. He, he - spørs om du ikke ville blitt litt forstyrret av skilleveggen Ja, snakk med psykologen din om dette. Det er greit å avklare ting på forhånd 0 Siter
Pinky228 Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Ja, er det ofte sånt skjer, virker som du har opplevd det flere ganger at en student skal være med? har skjedd et par ganger, alle er forskjellige. Foreslår at du tenker gjennom hva som vil være best for deg, og så si ifra om du ikke ønsker studenten med på timen. Lykke til 0 Siter
Gjest Skeptiskja Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 lytt til deg selv, og hva som er bra for deg. Blir det feil å ha med studenten med på tiden, så dropp studenten. Takk, men blir litt roligere med deres svar da 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Jeg går i spesialisthelsetjenesten. Jeg synes det er bra at studenter får sånt, men det er alt for masse i meg som taler i mot. Da sier du i fra om det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.