candyqueen_83 Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 For et løp! Det var helt utrolig å se på. Kjempemoro at hun fikk med seg et gull. Vel fortjent! )))) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Ja, det var en helt fantastisk prestasjon! Jeg bøyer meg i støvet for henne og Marit Bjørgen! 0 Siter
morsan Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Helt fantastisk!! :-) Fikk helt tårer i øynene. Jeg satt før start og tenkte som så at det jo hadde vært superkult med gull nr 5 til Marit, men at jeg vel så mye håpet på Johaug. Og så tenkte jeg at hvis det IKKE skulle bli norsk gull, så håpet jeg at det ville bli Kalla og ikke Kowalcyk...;-) Men nå er det bare å si: Gratulerer Therese! Gratulerer Dalsbygda, og gratulerer Norge!! :-D 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Helt fantastisk!! :-) Fikk helt tårer i øynene. Jeg satt før start og tenkte som så at det jo hadde vært superkult med gull nr 5 til Marit, men at jeg vel så mye håpet på Johaug. Og så tenkte jeg at hvis det IKKE skulle bli norsk gull, så håpet jeg at det ville bli Kalla og ikke Kowalcyk...;-) Men nå er det bare å si: Gratulerer Therese! Gratulerer Dalsbygda, og gratulerer Norge!! :-D Veldig likt mine tanker før løpet - selv om jeg vel håpet enda mer på Steira, hun hadde fortjent en medalje snart.... Men fantastisk morsomt med Therese - herlighet for en energi :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Jeg pleier ikke bli så veldig følelsesmessig engasjert når det gjelder idrettsprestasjoner - men i dag satt jeg med klump i halsen og tårene rant da Therese gikk i mål :-) Fantastisk jente! 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Det var fantastisk artig. Kjempeprestasjon! 0 Siter
mah-jong Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Veldig likt mine tanker før løpet - selv om jeg vel håpet enda mer på Steira, hun hadde fortjent en medalje snart.... Men fantastisk morsomt med Therese - herlighet for en energi :-) Akkurat samma her, håpet så at Steira og Johaug skulle slå til. Synd med Steira, men for et løp av JOhaug! Skulle tro hun deltok i en 10kilometer og ikke 3-mila sånn som hu spratt avgarde i DET tempoet. I det hele tatt en fantastisk 3-mil, ble tårer i aua og alt på meg. Glad også at Skofterud fikk nådd målet sitt om topp 6. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Helt utrolig morsomt! Skal bli kjempespennende å følge henne i årene fremover. På mange måter virker hun ikke like solid som Bjørgen, men så er hun jo ennå så ung. Ønsker henne masse gull fremover :-). 0 Siter
morsan Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Veldig likt mine tanker før løpet - selv om jeg vel håpet enda mer på Steira, hun hadde fortjent en medalje snart.... Men fantastisk morsomt med Therese - herlighet for en energi :-) Det hadde vært like moro med Steira, selvsagt, eller Skofterud for den saks skyld, men jeg hadde vel egentlig ikke tenkt på dem som de mest sannsynlige kandidatene denne gangen. 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Jeg pleier ikke bli så veldig følelsesmessig engasjert når det gjelder idrettsprestasjoner - men i dag satt jeg med klump i halsen og tårene rant da Therese gikk i mål :-) Fantastisk jente! Samme her, jeg måtte tørke tårer flere ganger underveis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.