Gå til innhold

Gratulerer med dagen, Therese!!!

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

For et løp! Det var helt utrolig å se på. Kjempemoro at hun fikk med seg et gull. Vel fortjent! :o))))

Videoannonse
Annonse
mariaflyfly
Skrevet

Ja, det var en helt fantastisk prestasjon! Jeg bøyer meg i støvet for henne og Marit Bjørgen! :)

Skrevet

Helt fantastisk!! :-) Fikk helt tårer i øynene.

Jeg satt før start og tenkte som så at det jo hadde vært superkult med gull nr 5 til Marit, men at jeg vel så mye håpet på Johaug.

Og så tenkte jeg at hvis det IKKE skulle bli norsk gull, så håpet jeg at det ville bli Kalla og ikke Kowalcyk...;-)

Men nå er det bare å si: Gratulerer Therese! Gratulerer Dalsbygda, og gratulerer Norge!! :-D

Skrevet

Helt fantastisk!! :-) Fikk helt tårer i øynene.

Jeg satt før start og tenkte som så at det jo hadde vært superkult med gull nr 5 til Marit, men at jeg vel så mye håpet på Johaug.

Og så tenkte jeg at hvis det IKKE skulle bli norsk gull, så håpet jeg at det ville bli Kalla og ikke Kowalcyk...;-)

Men nå er det bare å si: Gratulerer Therese! Gratulerer Dalsbygda, og gratulerer Norge!! :-D

Veldig likt mine tanker før løpet - selv om jeg vel håpet enda mer på Steira, hun hadde fortjent en medalje snart....

Men fantastisk morsomt med Therese - herlighet for en energi :-)

Gjest prust
Skrevet

Jeg pleier ikke bli så veldig følelsesmessig engasjert når det gjelder idrettsprestasjoner - men i dag satt jeg med klump i halsen og tårene rant da Therese gikk i mål :-)

Fantastisk jente!

Sara Bernard
Skrevet

Det var fantastisk artig. Kjempeprestasjon!

Skrevet

Veldig likt mine tanker før løpet - selv om jeg vel håpet enda mer på Steira, hun hadde fortjent en medalje snart....

Akkurat samma her, håpet så at Steira og Johaug skulle slå til. Synd med Steira, men for et løp av JOhaug! Skulle tro hun deltok i en 10kilometer og ikke 3-mila sånn som hu spratt avgarde i DET tempoet. I det hele tatt en fantastisk 3-mil, ble tårer i aua og alt på meg. Glad også at Skofterud fikk nådd målet sitt om topp 6.

Gjest Elextra
Skrevet

Helt utrolig morsomt!

Skal bli kjempespennende å følge henne i årene fremover. På mange måter virker hun ikke like solid som Bjørgen, men så er hun jo ennå så ung. Ønsker henne masse gull fremover :-).

Skrevet

Det hadde vært like moro med Steira, selvsagt, eller Skofterud for den saks skyld, men jeg hadde vel egentlig ikke tenkt på dem som de mest sannsynlige kandidatene denne gangen.

Skrevet

Jeg pleier ikke bli så veldig følelsesmessig engasjert når det gjelder idrettsprestasjoner - men i dag satt jeg med klump i halsen og tårene rant da Therese gikk i mål :-)

Fantastisk jente!

Samme her, jeg måtte tørke tårer flere ganger underveis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...