Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skeier ut med vaniljeis med mørk, varm sjokolade (70 % kakao) og ananas i sukkerlake.

candyqueen_83
Skrevet

Nå for tida, ingen ting. Hender jeg koser meg med en atkinsbar, men ser ikke på det som utskeielse.

Gjest - Ingoen -
Skrevet

ALT - hele tiden!

Huff, må komme meg i gang med et sunnere kosthold igjen, har visst falt helt av lasset.. *sukk*

Har 6 kg som bør pelle seg av før sommeren kommer og før de er helt fastgrodde. Begynner i morgen den dag, vertfall så godt jeg bare får det til.

Håper på noen flotte økter utendørs på ski sammen med barna denne uken.

Gjest Elextra
Skrevet

Øl og chips.

Evt. vin og ost.

Fysen nå *sukk*

• 2 uker senere...
Skrevet

70% mørk sjokolade med marsipan fra Freia

Den har jeg ikke tørt å få i hus enda..den er god, skjønner jeg?

Skrevet

Hørtes godt ut.

Har ingen fast ting jeg skeier ut med, men typiske ting som vil være litt ekstra for meg vil være

- En troika

- Marsipanbrød

- Mokkatrøffel

- Krokantrøffel

Skjøres i såfall i smale biter, slik at de varer litt lenger.. :-)

Skrevet

Øl. Jeg elsker øl:)

Jeg også! :) Øl er fine saker å skeie ut med.

Skrevet

Jeg skeier også ut med firkløver, påskemarsipan fra nidar, gullbrød, crispo, skolebrød, ostekake fra baker hansen, troika og vafler med blåbærsyltetøy eller friske bringebær eller jordbær.

Skrevet

Jeg også! :) Øl er fine saker å skeie ut med.

Champagne duger også, men det blir jo litt dyrt da;)

Skrevet

Champagne duger også, men det blir jo litt dyrt da;)

Men Cava er overkommelig. Det skjer titt og ofte at jeg skeier ut med det også, egentlig.

I det hele tatt vet jeg å kose meg når jeg først har noen kroner på kontoen..;p

Skrevet

Men Cava er overkommelig. Det skjer titt og ofte at jeg skeier ut med det også, egentlig.

I det hele tatt vet jeg å kose meg når jeg først har noen kroner på kontoen..;p

Cava har jeg faktisk aldri smakt! Jeg bør kanskje gjøre noe med det...:)

Skrevet

Den har jeg ikke tørt å få i hus enda..den er god, skjønner jeg?

Den er nydelig for den som liker marsipan og den beste marsipansjokoladen. Anton Berg er også godt altså :o)

Skrevet

Den er nydelig for den som liker marsipan og den beste marsipansjokoladen. Anton Berg er også godt altså :o)

Anthon Bergs Blomme i Madeira.. *sikle*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...