Gjest Fizz Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Det vet iallefall jeg, da sitter jeg klistret til tv-skjermen. 0 Siter
tonie Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Er det noe sportsgreier igjen? Jeg har greid å unngå å se noe som helst av det i år. Det hakke vært lett, og jeg har måttet holde for øynene et par ganger for folk har jo TV´er overalt nå for tida, men jeg har greid det. Jeg er meget stolt av det mesterstykket! Så hva gjør jeg kl 13? Er i akebakken med gullgutten min, kanskje:) 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Da sover jeg LOL syvsover. Du må ikke gå glipp av femmila 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Er det noe sportsgreier igjen? Jeg har greid å unngå å se noe som helst av det i år. Det hakke vært lett, og jeg har måttet holde for øynene et par ganger for folk har jo TV´er overalt nå for tida, men jeg har greid det. Jeg er meget stolt av det mesterstykket! Så hva gjør jeg kl 13? Er i akebakken med gullgutten min, kanskje:) ''Er det noe sportsgreier igjen? Jeg har greid å unngå å se noe som helst av det i år. Det hakke vært lett, og jeg har måttet holde for øynene et par ganger for folk har jo TV´er overalt nå for tida, men jeg har greid det. Jeg er meget stolt av det mesterstykket!:)'' Hehe ja er "dessverre" det. 5-mila. Hvordan kan du ikke ville se den? Det blir jo kjempespennende. ''Så hva gjør jeg kl 13? Er i akebakken med gullgutten min, kanskje:)'' Om jeg kunne velge mellom det og se 5-mila hadde jeg valgt det samme, men er barneløs. 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Da er jeg på kino Rango? Den har jeg lyst til å se. 0 Siter
Mandolaika Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Spiser kanskje. Ser i hvert fall ikke 5-mila. 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Spiser kanskje. Ser i hvert fall ikke 5-mila. Det blir jo ulidelig spennende. Så hvorfor du ikke vil se den kan jeg ikke forstå 0 Siter
Gjest med dattera Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Rango? Den har jeg lyst til å se. hehe, nei...Anne+Jørgen=sant 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Ikke TV på meg, nei! Skal nok opp i løypa og se i morgen også! 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Da sitter vi og ser på 5-mila ja Gleder meg 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 hehe, nei...Anne+Jørgen=sant Ok Kanskje se Rango ved en annen anledning da? 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Da sitter vi og ser på 5-mila ja Gleder meg Endelig noen som vet å verdsette VM 0 Siter
Mandolaika Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Det blir jo ulidelig spennende. Så hvorfor du ikke vil se den kan jeg ikke forstå Jeg kan gjøre noe annet, og bare sjekke hvordan det gikk etterpå. :-) 0 Siter
Gjest med dattera Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Ok Kanskje se Rango ved en annen anledning da? Ja, helt sikkert 0 Siter
Gjest ut på tur aldri sur :) Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Da er jeg ute og koser meg på skitur. Mye bedre å gå på ski selv enn å sitte inne midt på lyse dagen og se på at noen andre går på ski! 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Ikke TV på meg, nei! Skal nok opp i løypa og se i morgen også! Tv er nest best da ja 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Sover håper jeg ))) Skal du sitte oppe til 05:00 eller bruker du sovemedisiner som gjør at du sover så lenge? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.