jubalong70 Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Det blir vel kl. 13 i dag det. Da er vi nok hos svigers. Antar TV'n står på - for det er vel VM fremdeles... Jeg strikker kanskje, mens svigermor og jeg prøver å snakke. Ungene leker ute - været ser fint ut. Middagen putrer på ovnen. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Mulig jeg er ute og går en tur. Men at jeg også skal se VM, er sikkert. Jeg er bare ikke så opptatt av å se det samtidig mens løperne går, og kan godt nyte klipp fra høydepunktene først på slutten av dagen. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Da skal jeg se femmila og skicross samtidig! -må sitte inne med sjuk datter uansett så :-( 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Jeg skal bake fastelavnsboller:) Ikke se 5 mila. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Synes det høres trist ut å sove bort den lyseste delen av dagen, jeg :/. Enig. Men jeg vet at for noen er det lykke å sove utover dagen. 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Synes det høres trist ut å sove bort den lyseste delen av dagen, jeg :/. Må benytte meg av sjansen til å sove leenge i helgene vettu 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Må benytte meg av sjansen til å sove leenge i helgene vettu ''Må benytte meg av sjansen til å sove leenge i helgene vettu :)'' Sov til 6:50 i dag, ble vekket av at Snuppa kom opp i senga mi, men vi sovnet igjen og sov til klokka var 9 - da hadde vi sovet kjempelenge syntes vi begge to! ) 0 Siter
Gjest ut på tur, aldri sur Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Da var jeg på skitur. Fantastisk flott! 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 ''Må benytte meg av sjansen til å sove leenge i helgene vettu :)'' Sov til 6:50 i dag, ble vekket av at Snuppa kom opp i senga mi, men vi sovnet igjen og sov til klokka var 9 - da hadde vi sovet kjempelenge syntes vi begge to! ) Huff, det hørtes tidlig ut altså Men du har jo barn, og da må man jo opp tidlig 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Huff, det hørtes tidlig ut altså Men du har jo barn, og da må man jo opp tidlig Når jeg står opp 6:25 til vanlig så er kl. 9 langt på dag! ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Når jeg står opp 6:25 til vanlig så er kl. 9 langt på dag! ) Haha Du syns kanskje ikke det er tidlig å stå opp halv sju på hverdager heller da? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Haha Du syns kanskje ikke det er tidlig å stå opp halv sju på hverdager heller da? Jo, skulle gjerne ligget litt lenger, men så liker både ungene og jeg å ha god tid om morran så derfor er jeg tidlig oppe. ) Og det går helt greit da, har aldri vært vanskelig å få opp om morran jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Må benytte meg av sjansen til å sove leenge i helgene vettu ''Da er jeg ute og koser meg på skitur. Mye bedre å gå på ski selv enn å sitte inne midt på lyse dagen og se på at noen andre går på ski!'' Synes heller jeg må benytte meg av sjansen til å bevege meg utendørs i dagslys i helgene, jeg! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Hadde det aldeles utrolig flott langs femmilsløypa, med barn, gode venner og ikke minst Petter! :-) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Da var jeg på skitur. Fantastisk flott! Jeg var også på skitur. I dag var det utrolig nydelig, deilig sol og supert skiføre. Kom hjem like før innspurten på 5-mila så i dag fikk vi med oss begge deler. 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 ''Da er jeg ute og koser meg på skitur. Mye bedre å gå på ski selv enn å sitte inne midt på lyse dagen og se på at noen andre går på ski!'' Synes heller jeg må benytte meg av sjansen til å bevege meg utendørs i dagslys i helgene, jeg! :-) ''Synes heller jeg må benytte meg av sjansen til å bevege meg utendørs i dagslys i helgene, jeg! :-)'' Men har du alltid ment det? Sov du aldri til langt på dag som pur ung? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 ''Synes heller jeg må benytte meg av sjansen til å bevege meg utendørs i dagslys i helgene, jeg! :-)'' Men har du alltid ment det? Sov du aldri til langt på dag som pur ung? ''Men har du alltid ment det? Sov du aldri til langt på dag som pur ung? '' Så lenge jeg bodde hjemme hos mine aktive A-menneskeforeldre var det en umulighet å sove det meste av dagen. Men tror ikke jeg ville gjort det uansett - med mindre alkoholkonsumet gjorde det nødvendig med 12 timer i horisontalen uansett tidspunkt, har jeg alltid likt å komme meg opp. Har aldri vært særlig flink til å sove riktig lenge de gangene je har følt behov for det heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.