Gå til innhold

Hva gjør du klokken 13:00 i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir vel kl. 13 i dag det. Da er vi nok hos svigers. Antar TV'n står på - for det er vel VM fremdeles...

Jeg strikker kanskje, mens svigermor og jeg prøver å snakke. Ungene leker ute - været ser fint ut.

Middagen putrer på ovnen.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

6

• Lillemus

4

• Mandolaika

3

• Nils Håvard Dahl, psykiater

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Mulig jeg er ute og går en tur. Men at jeg også skal se VM, er sikkert. :)

Jeg er bare ikke så opptatt av å se det samtidig mens løperne går, og kan godt nyte klipp fra høydepunktene først på slutten av dagen.

Skrevet

Da skal jeg se femmila og skicross samtidig!

-må sitte inne med sjuk datter uansett så :-(

-På Dol av og til
Skrevet

Jeg skal bake fastelavnsboller:) Ikke se 5 mila.

nitty-gritty
Skrevet

Synes det høres trist ut å sove bort den lyseste delen av dagen, jeg :/.

Enig. Men jeg vet at for noen er det lykke å sove utover dagen.

Skrevet

Synes det høres trist ut å sove bort den lyseste delen av dagen, jeg :/.

Må benytte meg av sjansen til å sove leenge i helgene vettu :)

Skrevet

''Må benytte meg av sjansen til å sove leenge i helgene vettu :)''

Sov til 6:50 i dag, ble vekket av at Snuppa kom opp i senga mi, men vi sovnet igjen og sov til klokka var 9 - da hadde vi sovet kjempelenge syntes vi begge to! :o)

Gjest ut på tur, aldri sur
Skrevet

Da var jeg på skitur. Fantastisk flott!

Skrevet

''Må benytte meg av sjansen til å sove leenge i helgene vettu :)''

Sov til 6:50 i dag, ble vekket av at Snuppa kom opp i senga mi, men vi sovnet igjen og sov til klokka var 9 - da hadde vi sovet kjempelenge syntes vi begge to! :o)

Huff, det hørtes tidlig ut altså :P Men du har jo barn, og da må man jo opp tidlig :)

Skrevet

Huff, det hørtes tidlig ut altså :P Men du har jo barn, og da må man jo opp tidlig :)

Når jeg står opp 6:25 til vanlig så er kl. 9 langt på dag! :o)

Skrevet

Når jeg står opp 6:25 til vanlig så er kl. 9 langt på dag! :o)

Haha :) Du syns kanskje ikke det er tidlig å stå opp halv sju på hverdager heller da? :P

Skrevet

Haha :) Du syns kanskje ikke det er tidlig å stå opp halv sju på hverdager heller da? :P

Jo, skulle gjerne ligget litt lenger, men så liker både ungene og jeg å ha god tid om morran så derfor er jeg tidlig oppe. :o) Og det går helt greit da, har aldri vært vanskelig å få opp om morran jeg.

Gjest Elextra
Skrevet

''Da er jeg ute og koser meg på skitur. Mye bedre å gå på ski selv enn å sitte inne midt på lyse dagen og se på at noen andre går på ski!''

Synes heller jeg må benytte meg av sjansen til å bevege meg utendørs i dagslys i helgene, jeg! :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hadde det aldeles utrolig flott langs femmilsløypa, med barn, gode venner og ikke minst Petter! :-)

Skrevet

Da var jeg på skitur. Fantastisk flott!

Jeg var også på skitur. I dag var det utrolig nydelig, deilig sol og supert skiføre. Kom hjem like før innspurten på 5-mila så i dag fikk vi med oss begge deler.

Skrevet

''Da er jeg ute og koser meg på skitur. Mye bedre å gå på ski selv enn å sitte inne midt på lyse dagen og se på at noen andre går på ski!''

Synes heller jeg må benytte meg av sjansen til å bevege meg utendørs i dagslys i helgene, jeg! :-)

''Synes heller jeg må benytte meg av sjansen til å bevege meg utendørs i dagslys i helgene, jeg! :-)''

Men har du alltid ment det? Sov du aldri til langt på dag som pur ung?

Gjest Elextra
Skrevet

''Synes heller jeg må benytte meg av sjansen til å bevege meg utendørs i dagslys i helgene, jeg! :-)''

Men har du alltid ment det? Sov du aldri til langt på dag som pur ung?

''Men har du alltid ment det? Sov du aldri til langt på dag som pur ung?

''

Så lenge jeg bodde hjemme hos mine aktive A-menneskeforeldre var det en umulighet å sove det meste av dagen. Men tror ikke jeg ville gjort det uansett - med mindre alkoholkonsumet gjorde det nødvendig med 12 timer i horisontalen uansett tidspunkt, har jeg alltid likt å komme meg opp. Har aldri vært særlig flink til å sove riktig lenge de gangene je har følt behov for det heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...