Gjest åpen post Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Jeg flyttet fra studentbyen for noen måneder siden. Siden jeg flyttet midlertidig så ordnet jeg ikke ny folkeregistrert adresse med en gang. Ga beskjed til studentdivisjonen om dette og trodde da at posten min kom i retur til mottaker. Så er det en fyr jeg kjenner som flyttet inn på mitt gamle rom som har mottatt all min post ( har meldt endring) men noe kommer fortsatt dit. ) Jeg synes det er litt flaut å skulle hente posten min hos han. Han åpner selvfølgelig ikke brevene men jeg synes det er litt privat at han skal ta vare på alle mine brev som kommer i fra alle instanser spesielt medisinske... Er det bare jeg som synes det er litt ekkelt? Elle er jeg bare overfølsom? 0 Siter
Gjest ms.postman Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Hvorfor gir du ikke din midlertidige adresse til de instansene som sender deg post jevnlig? Oppgi tidsrom den adressen gjelder for. Eller ber han som overtok leiligheten din om å videresende post som kommer til deg? Du trenger ikke å ha endret adressen i folkeregisteret, bare oppgi din nye, midlertidige adresse. 0 Siter
-ssi Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Hvorfor meldte du ikke midlertidig adresseendring til Posten, da? Da hadde du fått posten din dit du var. 0 Siter
Gjest åpen post Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Hvorfor meldte du ikke midlertidig adresseendring til Posten, da? Da hadde du fått posten din dit du var. Jeg fikk høre at de bare overførte post når det var snakk om ny folkeregistrert adresse. Og siden jeg flyttet et sted midlertidig fr jeg fikk ny leilighet så kunne jeg ikke gjøre det for tre uker . 0 Siter
Gjest åpen post Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Hvorfor gir du ikke din midlertidige adresse til de instansene som sender deg post jevnlig? Oppgi tidsrom den adressen gjelder for. Eller ber han som overtok leiligheten din om å videresende post som kommer til deg? Du trenger ikke å ha endret adressen i folkeregisteret, bare oppgi din nye, midlertidige adresse. Har gjort det men likevel kommer det post til han. 0 Siter
frosken Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 ''Er det bare jeg som synes det er litt ekkelt? Elle er jeg bare overfølsom? '' Ja, jeg synes du er overfølsom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.