Gjest ikkeflinkpåmobil Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 har en sony ericsson xperia å d har dukket opp ett lite pent ord i ordlisten som jeg vil ha slettet men jeg får d ikke til. Er det noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? 0 Siter
Mandolaika Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 hæ? Bare tuller, RTFM er forkortelse for Read The F****** Manual. :-) Jeg har Nokia, så jeg vet ikke, men kan du ikke bare la være å bruke det ordet en stund og så blir det borte? 0 Siter
Gjest ikkeflinkpåmobil Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 Bare tuller, RTFM er forkortelse for Read The F****** Manual. :-) Jeg har Nokia, så jeg vet ikke, men kan du ikke bare la være å bruke det ordet en stund og så blir det borte? joda, får la barna holde seg borte fra mob en stund..... 0 Siter
Mandolaika Skrevet 5. mars 2011 Skrevet 5. mars 2011 joda, får la barna holde seg borte fra mob en stund..... Det er sikkert et ord de kommer til å snappe opp uansett. Ord er.... bare ord. Men spørs så klart hvor gamle de er da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.