Mandolaika Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Men han sendte kanskje ikke 34 sms sånn uten at du svarte på dem? Sendte han 34 sms uavhengig av dine svar? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Se for deg at dere blir sammen for en stund, og at du senere gjør det slutt. Tenk litt på hvordan en slik type kan finne på å oppføre seg da. Styr unna. Meget godt poeng. 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 En smule kontrollerende etter å ha truffet deg 2 "dater", kan man si ja... Jeg ville blitt redd. Men er enig med Mandolaika, sendte han 34 sms uavhengig av din respons, eller svarte du på alle? 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 ''Er dette normal oppførsel??'' Nei, men å måtte spørre om dette er normal oppførsel blir omtrent som å spørre om det er normal oppførsel å danse naken på bordet under den romantiske middagen hos Alex Sushi mens man synger tingeling er min venn før man går ned i spagat. Hehe.. du sa det jeg tenkte. Vel, jeg tenkte kanskje ikke fullt så fantasifullt som deg, da.. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.