Gå til innhold

Hva om jula 2011 ble avlyst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mista nikket

Har i mange år hatt lyst til å avlyse jula. Følte at det var et handlepress, mas, alt skulle være perfekt osv. alt det jeg føler i forbindelse med jula. I jula 2010 gjorde vi noe med det. Vi dro på 14 dagers tur til Gran Canaria. Det var 14 dager med sol, varme, bading og god mat. Julaften var vi på marked i Pourto Mogan. Der var det pyntet med nisser og julestjerner, men det var ikke en eneste følelse av julestemning for oss.

Da vi kom tilbake på hotellet fant vi ut av vi egentlig savnet kaoset, handlinga, maten og alt det som hørte jula til.

Vår konklusjon er at vi aldri vil avlyse jula en gang til.

Annonse

Gjest konsekvenser

Jeg forstår ikke spørsmålet. Ingen avlyser min julefeiring unntatt meg selv. Om reklamering og slikt hadde blitt avlyst hadde jeg blitt lykkelig.

Tja, jeg hadde syntes det var ganske dumt om jeg måtte jobbe full dag både julaften og 1 og 2 juledag. Det villeødelegge en god del av jula for meg da jeg ikke ville ha mulighet til å være sammen med familien. Noe av det fine med jula, for min del, er fri fra jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...