Gjest Renholder Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 I går skulle jeg og gutten på 2 år gå en tur ut. Vi gikk ett lite stykke og når vi var nesten hjem måtte jeg bære han. Etter ett par skritt kjente jeg at føtterne sklei unna meg. Klarte å holde gutten oppe men rompen/skinka mi tok støyten. Kjennte ikke noe med en gang men nå klarer jeg nesten ikke å sette meg å reise meg. Klarer ikke å bøye meg for å ta noe opp på gulvet for da gjør det skikkelig vondt i høyre skinke og medover foten. Hvor lenge varer dette da? MÅ på jobb i morgen :-( 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Det vil nok sitte i en ukes tid. Først kanskje bli litt værre, så gradvis bli bedre 0 Siter
Gjest Renholder Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Det vil nok sitte i en ukes tid. Først kanskje bli litt værre, så gradvis bli bedre Ok. Får vel bare pine meg gjennom arbeidsuken da :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Ok. Får vel bare pine meg gjennom arbeidsuken da :-) Ta Ibux og Paracet hver 4. time 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Gjorde det samme jeg også for noen timer siden. Vannvittig vondt. Har blitt mye verre disse timene. Blir nok "moro" å våkne i morgen:)..Gikk mest ut over baken og nakken, det knaka. God bedring. 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Ta Ibux og Paracet hver 4. time Godt råd:) 0 Siter
songbirdy Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Uff, stakkars deg. Ta smertestilende. I tillegg ville jeg nok smurt meg med Ibux-gele eller lignende på selve området. Det finnes også en "blåmerke-krem" man kan smøre på så blåmerker forsvinner fortere. Dess raskere du starter dess mer effektivt. God bedring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.