Gå til innhold

Ramla på isen

Anbefalte innlegg

Gjest Renholder
Skrevet

I går skulle jeg og gutten på 2 år gå en tur ut. Vi gikk ett lite stykke og når vi var nesten hjem måtte jeg bære han. Etter ett par skritt kjente jeg at føtterne sklei unna meg. Klarte å holde gutten oppe men rompen/skinka mi tok støyten. Kjennte ikke noe med en gang men nå klarer jeg nesten ikke å sette meg å reise meg. Klarer ikke å bøye meg for å ta noe opp på gulvet for da gjør det skikkelig vondt i høyre skinke og medover foten. Hvor lenge varer dette da? MÅ på jobb i morgen :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil nok sitte i en ukes tid. Først kanskje bli litt værre, så gradvis bli bedre :)

Gjest Renholder
Skrevet

Det vil nok sitte i en ukes tid. Først kanskje bli litt værre, så gradvis bli bedre :)

Ok. Får vel bare pine meg gjennom arbeidsuken da :-)

Skrevet

Ok. Får vel bare pine meg gjennom arbeidsuken da :-)

Ta Ibux og Paracet hver 4. time :)

-På Dol av og til
Skrevet

Gjorde det samme jeg også for noen timer siden. Vannvittig vondt. Har blitt mye verre disse timene. Blir nok "moro" å våkne i morgen:)..Gikk mest ut over baken og nakken, det knaka.

God bedring.

-På Dol av og til
Skrevet

Ta Ibux og Paracet hver 4. time :)

Godt råd:)

Skrevet

Uff, stakkars deg.

Ta smertestilende. I tillegg ville jeg nok smurt meg med Ibux-gele eller lignende på selve området. Det finnes også en "blåmerke-krem" man kan smøre på så blåmerker forsvinner fortere. Dess raskere du starter dess mer effektivt.

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...