Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne har strikket en flott jakke til meg og jeg vil gjerne betale for den. Hun nekter å ta imot noe, men har sånn halvt i spøk sagt, greit, du kan betale for glidelåsen da. Men hva koster egentlig en glidelås, er de ikke ganske dyre?

Videoannonse
Annonse
Gjest gnien virker du :o)
Skrevet

Så da kan du ikke betale det?

En glidelås til en jakke koster 70-100 kr. Men det kommer an på lengden og kvaliteten. Det finnes uttallige versjoner. Fra plast til metall osv.

Sara Bernard
Skrevet

Du, dette spørsmålet henger ikke på greip... Du vil jo gjerne betale for hele jakka, også henger du deg opp i hva glidelåsen kan komme til å koste?

Gjest Elextra
Skrevet

Fleiper du? Du vil gjerne betale for jakken, men kanskje ikke så mye som verdien av glidelåsen på den?

Skrevet

Fleiper du? Du vil gjerne betale for jakken, men kanskje ikke så mye som verdien av glidelåsen på den?

Hvis man googler "gullglidelås", så får man jaggu opp masse dingeldangel og omtrent alle ostepopjentebloggene nord for ekvator!

Ikke visste jeg at glidelåser i gull var hottere enn hottest eller at man må være opptatt av denslags detaljer og. Om man ønsker å være på toppen.

Igrunnen er jeg glad i alt som er standardisert jeg.. ;0)

Trodde liksom en glidelås var en glidelås, naiv som jeg er. *Babler*

Sara Bernard
Skrevet

Hvis man googler "gullglidelås", så får man jaggu opp masse dingeldangel og omtrent alle ostepopjentebloggene nord for ekvator!

Ikke visste jeg at glidelåser i gull var hottere enn hottest eller at man må være opptatt av denslags detaljer og. Om man ønsker å være på toppen.

Igrunnen er jeg glad i alt som er standardisert jeg.. ;0)

Trodde liksom en glidelås var en glidelås, naiv som jeg er. *Babler*

Men, gullglidelås er da et must! http://www.ostlendingen.no/sport/har-gulljakker-nok-til-et-stort-vm-1.6056088?localLinksEnabled=false

Gjest Hulderen
Skrevet

Spør henne hva hun betalte for glidelåsen, og så gir du henne de pengene. Da har du i det minste fått betalt litt av utgiftene hennes.

Skrevet

Hehe ja ikke sant! Jeg spekulerte på om de hadde laget nok jakker.. og i flere størrelser. Et øyeblikk der trodde jeg det dreide seg om sånn som trøya i sykkelritt!

Får de beholde jakka, og vil de noensinne gå med den igjen ETTER dette sirkuset?

Vedder på at vi kommer til å se dem på Finn i et av morsan sine innlegg om noen måneder! *knegg*

Sara Bernard
Skrevet

Hehe ja ikke sant! Jeg spekulerte på om de hadde laget nok jakker.. og i flere størrelser. Et øyeblikk der trodde jeg det dreide seg om sånn som trøya i sykkelritt!

Får de beholde jakka, og vil de noensinne gå med den igjen ETTER dette sirkuset?

Vedder på at vi kommer til å se dem på Finn i et av morsan sine innlegg om noen måneder! *knegg*

Å, de auksjoneres bort på QXL og drar inn noen 100tusen.. ;-)

Gjest ja, det mener jeg
Skrevet

Du gir henne minst 800 kr + en orkide.

Skrevet

Jeg antar du også har betalt for garnet? En glidelås koster vel en hundrings eller to om det er en "vanlig" glidelås.

Skrevet

[quote name=gnien virker du :o)' timestamp='1299436859' post='4540983]

Så da kan du ikke betale det?

En glidelås til en jakke koster 70-100 kr. Men det kommer an på lengden og kvaliteten. Det finnes uttallige versjoner. Fra plast til metall osv.

Jeg er ikke gnien, jeg vil gjerne betale både for glidelåsen og for jakken, men takk for svar

Skrevet

Her har jeg visst ordlagt meg så det høres ut som jeg har betenkeligheter med å betale hva en glidelås koster. Jeg har tenkt meg å betale mye mere enn hva en glidelås koster for å si det sånn, jeg spurte bare fordi jeg aldri har kjøpt en glidelås før, og jeg var nysgjerrig på hva sånt koster.

Venninnen som har strikket genseren for meg insisterer på hun ikke skal ha noe for den, men jeg vil mere enn gjerne betale.

Så gnien er jeg ikke nei.

Skrevet

Men takk for svar da forresten til alle.

Skrevet

Her har jeg visst ordlagt meg så det høres ut som jeg har betenkeligheter med å betale hva en glidelås koster. Jeg har tenkt meg å betale mye mere enn hva en glidelås koster for å si det sånn, jeg spurte bare fordi jeg aldri har kjøpt en glidelås før, og jeg var nysgjerrig på hva sånt koster.

Venninnen som har strikket genseren for meg insisterer på hun ikke skal ha noe for den, men jeg vil mere enn gjerne betale.

Jeg oppfattet deg ikke som at du ville begrense de du ville betale - bare at du ville høre etter hvor mye/lite et glidelås koster.

Litt dumt hvis du kommer med en hundrings dersom hun ha betalt det tredobbelte for glidelåsen.

Det beste er vel å spørre henne mer konkret, eller enda bedre: Bare gi en raus sum/gave uten mer dikkedarier. :-)

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg tolket spørsmålet ditt slik du sier det her, at du lurte på hvor mye en glidelås koster. Så jeg ble litt overrasket over de krasse svarene du fikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...