Gjest golfrolf Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har lagt merke til at bildekket(ene) har begynt å bråke mye mer når jeg kjører, og lurer på hva dette kommer av. Det høres på en måte ut som det "flapper" litt når jeg kjører. Jeg tenkte kanskje det var felgen som hadde fått juling etter å å på et hull(eller fem), men det er ikke noe kast på rattet når jeg kjører i høy hastighet(+100). Det er 3.år jeg bruker disse piggfrie vinterdekkene - når bør man egentlig bytte dem? Jeg bor i Oslo og kjører rundt 1000 km i mnd. 0 Siter
Gjest zwp Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Sikker på at det ikke er et ødelagt hjullager? Dekk byttes når mønsterdybden er for liten. 0 Siter
Rith Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Sikker på at det ikke er et ødelagt hjullager? Dekk byttes når mønsterdybden er for liten. Eller de byttes når de er for gamle. Dvs harde. 0 Siter
Gjest zwp Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Eller de byttes når de er for gamle. Dvs harde. Åh? Jeg synes alle bildekk er harde jeg da 0 Siter
Rith Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Eller de byttes når de er for gamle. Dvs harde. De skal faktisk byttes når de blir harde. Dekk som blir 5 år gamle er som regel ikke noe å kjøre med, selv om mønsterdybden er bra. Google det om du ikke tror meg, jeg gidder ikke. 0 Siter
Rith Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Åh? Jeg synes alle bildekk er harde jeg da Nå svarte jeg meg selv over her. Hehe De skal faktisk byttes når de blir harde. Dekk som er ca 5 år gamle er som regel for harde til å kjøre med selv om mønsterdybden er bra. Google det om du ikke tror meg, så finner du sikker noe om det, jeg gidder ikke selv. 0 Siter
Gjest zwp Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Nå svarte jeg meg selv over her. Hehe De skal faktisk byttes når de blir harde. Dekk som er ca 5 år gamle er som regel for harde til å kjøre med selv om mønsterdybden er bra. Google det om du ikke tror meg, så finner du sikker noe om det, jeg gidder ikke selv. Jeg gidder ikke google jeg heller hehe. Det er ikke det at jeg ikke tror deg, men jeg hadde ikke kjent forskjell på et hardt dekk og et hardt dekk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.