candyqueen_83 Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Moro med gull til Petter i dag ) Og kjempebra med bronsje til Gjerdalen ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Det var så spennende at jeg fikk nesten ikke puste. 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Skrevet 6. mars 2011 Det var så spennende at jeg fikk nesten ikke puste. Hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Hurra! Men nå er det over for denne gang. ) 0 Siter
Gjest tjolahoppsannsa Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Hurra! Men nå er det over for denne gang. ) Endelig. Men det fine med ski-vm er at det var faktisk god plass i løypene i marka i dag tross helt supre forhold. Jaja, det er godt det kan komme noe positivt ut av ski-vm også :-p 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Dumme meg trodde det var noen som jublet for Liverpool da jeg så denne yes!-en. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Dumme meg trodde det var noen som jublet for Liverpool da jeg så denne yes!-en. Jeg "yes'er" for Liverpool (eller rettere sagt for ManU-tap) :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Moro med gull til Petter i dag ) Og kjempebra med bronsje til Gjerdalen ) _Må_ bare: bronse - uten "j". Både skriftlig og i uttale. 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Skrevet 6. mars 2011 Dumme meg trodde det var noen som jublet for Liverpool da jeg så denne yes!-en. Hehe, må dessverre skuffe deg der ja 0 Siter
meg__123! Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Skrevet 6. mars 2011 _Må_ bare: bronse - uten "j". Både skriftlig og i uttale. Lite å gjøre ? 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Dumme meg trodde det var noen som jublet for Liverpool da jeg så denne yes!-en. Liver pool - er det en slags indremedisinsk variant av lommetennis? 0 Siter
laban Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Liver pool - er det en slags indremedisinsk variant av lommetennis? Døh - det er visse ting man ikke fleiper med. (Jeg har prøvd.) 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Døh - det er visse ting man ikke fleiper med. (Jeg har prøvd.) Det var jo sdd som begynte da han blandet inn fotbaill i en tråd om ski-VM ;-) 0 Siter
laban Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Det var jo sdd som begynte da han blandet inn fotbaill i en tråd om ski-VM ;-) Jeg tror kanskje ikke det er helt sammenliknbart for fansen :-) Men det er ustyrtelig morsomt å tirre innbitte fotballsupportere litt. 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Jeg tror kanskje ikke det er helt sammenliknbart for fansen :-) Men det er ustyrtelig morsomt å tirre innbitte fotballsupportere litt. ''Men det er ustyrtelig morsomt å tirre innbitte fotballsupportere litt.'' Absolutt! :-) Jeg har flere av dem på jobben, men de er egentlig verst mot hverandre, hvis de ikke heier på det samme laget. 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 _Må_ bare: bronse - uten "j". Både skriftlig og i uttale. ''bronse - uten "j". Både skriftlig og i uttale.'' Ja, jeg er helt enig, og at det _skrives_ uten j må ihvertfall være opplagt for de fleste. Men det er svært mange som uttaler det som 'bonsje' - er det en dialektgreie, kanskje? 0 Siter
Sara Bernard Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 ''bronse - uten "j". Både skriftlig og i uttale.'' Ja, jeg er helt enig, og at det _skrives_ uten j må ihvertfall være opplagt for de fleste. Men det er svært mange som uttaler det som 'bonsje' - er det en dialektgreie, kanskje? Jeg sier endatil "brångsche" :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.