Gjest prust Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Må bare anbefale boka Blomster og blod, av Anita Amirrezvani! Utrolig fin bok, med godt språk og fin historie, og en lærer mye om den gamle persiske kulturen! Ble ferdig i går kveld - en nydelig bok :-) http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3824416 0 Siter
mah-jong Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Takk for tips, bra timing, tenkte akkurat på at jeg burde finne ei ny bok å lese (har stoppet helt opp i den boka jeg holder på å lese.. har ikke lest ei side i den på et par måneder, så er jeg litt unødvendig treig og sta til å innse at jeg bør 'move on'..) 0 Siter
rudolfine Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Takk *noterer* Takk for tips, boka er bestilt! 0 Siter
rudolfine Skrevet 6. mars 2011 Skrevet 6. mars 2011 Takk for tips, boka er bestilt! Og det innleges skulle selvfølgelig legges under prust..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.