Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• ShitDiddelyDo

3

• Lillemus

2

• Mandolaika

2

Mest aktive i denne tråden

Ja, men en flaggstang vil ikke gnukke bort alt.

Du, nå diskuteres dette i overkant seriøst. ;)

'Du, nå diskuteres dette i overkant seriøst. ;)''

Har du noen gang lest sjefsredaktør Frimand Pløsens "Humoranalyse" i Flåklypa Tidende? Der ble vitsene analysert "ihjel" fullstendig. :-)

Annonse

Gjest Hulderen

Jeg skjønte ikke den fanebærersaken. Vil det si at Frelsesarmeen satte fanen på plass og gikk på hendene da du var ung?

Takke meg i så fall til dagens gitargjeng!

Jeg skjønte heller ikke fanebæreren, og det hjalp ikke med videre forklaring i tråden. Skulle yrkesskaden ha noe med barnefødsler å gjøre? At man blir lettere gravid i Frelsesarmeen?

Jeg skjønte heller ikke fanebæreren, og det hjalp ikke med videre forklaring i tråden. Skulle yrkesskaden ha noe med barnefødsler å gjøre? At man blir lettere gravid i Frelsesarmeen?

jeg gir meg ende over! LOL!

Uansett hva man mener er morsomt eller ikke:

Hele poenget var å skrive om vitser der i det minste en av forutsetningene for vitsens eventuelle morsomhet har gått ut på dato, og i dette tilfellet at det ikke lenger er sjokkerende at en voksen kvinne er hårløs i skrittet.

Der!

Glad jeg ikke er alene *snufs*

Ingen grunn til å si snufs! :-) Vi er blitt så vant til å tenke på at høyere alder ikke er noe pre at vi fort glemmer at det jo ofte er et pre på de aller fleste viktigr områder i livet - herunder kunnskap, modenhet og innsikt! :-)

Gjest Elextra

Haha, jeg er i hvert fall gammel nok til å huske at "forneden" ble brukt i vitser der man nødvendigvis var nødt til å hentyde til området som vel nå omtales noe mer direkte.

Da er du myyye eldre enn meg, for "forneden" er et ord jeg virkelig forbinder med gamle dager (altså før meg) :-)

Annonse

Ingen grunn til å si snufs! :-) Vi er blitt så vant til å tenke på at høyere alder ikke er noe pre at vi fort glemmer at det jo ofte er et pre på de aller fleste viktigr områder i livet - herunder kunnskap, modenhet og innsikt! :-)

Helt enig! Jeg blir ofte forskrekket når jeg oppdager hvor lite sånne unge jyplinger (under 30) vet!

:-)

Gjest togli

Takk for den du;) Jeg er igrunnen glad for mine 41 år :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...