Gå til innhold

mulig å skjule status for enkelte på FB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at jeg har en statusoppdatering som jeg ikke ønsker at alle på lista mi skal se med mindre de bevisst ser inn på min profil.

Er det noen funksjon for det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan legge vennene dine i grupper, etter hva de kan se. Jeg vet ikke hvor og hvordan, men regner med du finner noe på brukerkonto og kontoinnstillinger eller personverninnstillinger.

Du kan f.eks. sikkert lage en gruppe med folk som ikke får se veggen din.

Skrevet

Ja, når du skriver en ny status, ser du et hengelås -symbol under, trykk på den og velg tilpass. Da kan du skrive inn navnene på de du ikke vil skal se statusen din. De skal da heller ikke se den om de går inn på veggen din.

Skrevet

Ja, når du skriver en ny status, ser du et hengelås -symbol under, trykk på den og velg tilpass. Da kan du skrive inn navnene på de du ikke vil skal se statusen din. De skal da heller ikke se den om de går inn på veggen din.

Oi, nå lærte jeg noe nytt også. :-)

Skrevet

men kan de jeg ikke ønsker skal se statusen min finne ut at de har blitt ekskludert?

Skrevet

men kan de jeg ikke ønsker skal se statusen min finne ut at de har blitt ekskludert?

Nei, ikke uten at noen andre du har på lista di forteller om det du har skrevet til de som ikke ser det.

Du kan også lage grupper av vennene dine og velge at de ikke ser det. Men hvis du velger at de ikke skal se oppdateringer som standardinnstilling, vil de ikke kunne se veggen din i det hele tatt, og da vil de forstå at du har "stengt" de ute. Så du må velge det fra gang til gang.

Jeg har samlet endel i en gruppe som jeg har kalt uten status, og velger ofte den når jeg oppdateter. Er endel "venner" jeg ikke føler trenger å oppdateres på alt ;-)

Skrevet

Du, det går sikkert an å ekskludere slik at de ikke kan se. Men kjenner jeg folk rett. Så har de en venn som er venn med en venn av deg, og har full tilgang til alt..

Så ting du ikke vil at folk skal se. Det lar du være å legge på nett overhodet. ;0)

Mitt heteste tips. *føle seg lur*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...