Gjest Kayia Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Du bør ikke tenke på å dra til Oman hvis du bare har ei uke eller litt mer i Qatar. Det blir bare stress og du trenger den tiden til å få se Qatar.Det kan bli travelt nok å se mest mulig av Qatar på ei uke. Du bør bruke tiden der. Vi tok fly til Oman, men vi hadde 14 dager på oss og fikk se hele Muscat + en flere dagers biltur i fjellene. Om du har over ei uke i Qatar, ville jeg heller dratt til Dubai. En kortere flyreise og annerledes enn Oman, men lettere å "gape over" Forrige innlegg gikk fort ser jeg, hehe - ivrig nå Vet jo fra andre reiser at en uke går fort, og du har sikkert helt rett i at en uke er for kort tid til å se både Qatar og evt Abu Dabi/ Dubai. Jeg var egentlig litt i tvil om hvor mye det er å se i/ rundt Doha (som vi nok kommer til å bo i) og omegn, men siden byen har 1,3 mill innbyggere er det nok tilstrekkelig til å gi oss en flott drøy uke ja ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/361560-qatar/page/2/#findComment-3128835 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.