Gå til innhold

Hvor mye koster en opptaker til tv¨n?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan ikke slå to fluer i én smekk og kjøpe digitalboks med opptaksmuligheter, da?

Vi har kabel-tv fra Canal Digital, og betalte 3000 for en HD PVR-dekoder, dvs får nå inn full pakke av kanalene de har i kanalpakka i tillegg til at vi har opptaksmuligheter mm.

Du kan ikke slå to fluer i én smekk og kjøpe digitalboks med opptaksmuligheter, da?

Vi har kabel-tv fra Canal Digital, og betalte 3000 for en HD PVR-dekoder, dvs får nå inn full pakke av kanalene de har i kanalpakka i tillegg til at vi har opptaksmuligheter mm.

Der jeg bor nå så har grunnpakka tvkanalene fra Get inkludert i husleie.

Men må jeg opp i 3000 for å ta opp noe? Finnes det ikke noe rimeligere?

Vet ikke - du får sjekke med Get.

Du har vel en boks allerede da, eller? Isåfall kan det jo være snakk om å oppgradere den, men kanskje det gjøres salet for dere alle? Har ingen erfraing med at slik er "felles".

Vi hadde jo tv-kanaler fra CD før vi skaffet oss digitalboksen, men da kun de analoge kanalene. Tror det var ca 15 kanaler da, og nå har vi vel rundt 40. Ikke at man trenger så mange kanaler - jeg trenger ikke 15 heller - ment fint at jeg får valgt ut de få kanalene jeg ser på fra et bredere utvalg.

Mrs. Wallace

''Der jeg bor nå så har grunnpakka tvkanalene fra Get inkludert i husleie.

Men må jeg opp i 3000 for å ta opp noe? Finnes det ikke noe rimeligere?''

Hvis du har grunnpakka fra Get, kan du for en 99 kr/mnd få pvr-boks og pause, spole og ta opp av hjertens lyst. Det er veldig kjekt.

Mrs. Wallace

Hvis du har grunnpakka fra Get, kan du for en 99 kr/mnd få pvr-boks og pause, spole og ta opp av hjertens lyst. Det er veldig kjekt.

Ser at prisen jeg nevnte gjelder HD-boks. For vanlig pvr-boks koster det visstnok 79 kr/mnd. :)

Annonse

Det var et bra tips! Er ikke så begeistret for avtaler med binding, vet du om jeg må betale 99 hver måned i det uendelige? Ville heller ha betalt hele summen enn å måtte tenke på å ha nok penger hver måned.

ShitDiddelyDo

Oppgrader til HD-boksen. Det koster 99 kroner i måneden. Det er mulig de har en annen boks med opptaksmuligheter også, da uten HD (hvis du ikke har HD-tv trenger du ikke HD).

Jeg ville aldri i verden investert i videospiller i dag. Det blir som å kjøpe kordfløyelsbukser og Baal-genser. ;)

ShitDiddelyDo

Jeg lurer på om baal egentlig skulle være Ball. Disse som var så inn på åttitallet, for de som levde den gang. ;)

Annonse

Nei, men du var vel fortsatt hippy på den tiden, så det er ikke rart du ikke kasta deg på sånt. ;)

Nei, men jeg var gift og fikk barn og hadde dårlig råd. Men jeg hadde garantert ikke tatt på meg en Ball genser altså. Her var det dongry og afganerpels og langt hår nedpå rumpa ;o)

ShitDiddelyDo

Nei, men jeg var gift og fikk barn og hadde dårlig råd. Men jeg hadde garantert ikke tatt på meg en Ball genser altså. Her var det dongry og afganerpels og langt hår nedpå rumpa ;o)

Afganer? Er det sånn som kan røykes? Jeg har jo lest Ambjørnsen jeg også, og kjenner kodene. ;)

ShitDiddelyDo

Nei, jeg snakker ikke om sånn afgan. Jeg snakker om brodert saueskinnspels.

Saueskinnspels, ja. Jeg lurer på hvor det ble av stilen fra åttitallet. Føler vi har en del å lære. BALL er ute, hockeysveitsen er nesten ute (bortsett fra Limahl, stakkars, som har hengt seg fullstendig opp og farter rundt og synger Never Ending Story fem ganger per kveld, og Tore Strømøy), hoppsporten har blitt vitenskap, Sam Fox er lesbisk og Wham-gutta - ja gudene vet hvor det ble av dem.

Jeg var jo ikke så gammel på åttitallet, men når jeg tenker etter husker jeg det ikke med så mange gode minner.

Saueskinnspels, ja. Jeg lurer på hvor det ble av stilen fra åttitallet. Føler vi har en del å lære. BALL er ute, hockeysveitsen er nesten ute (bortsett fra Limahl, stakkars, som har hengt seg fullstendig opp og farter rundt og synger Never Ending Story fem ganger per kveld, og Tore Strømøy), hoppsporten har blitt vitenskap, Sam Fox er lesbisk og Wham-gutta - ja gudene vet hvor det ble av dem.

Jeg var jo ikke så gammel på åttitallet, men når jeg tenker etter husker jeg det ikke med så mange gode minner.

Det ser ut som stilen kommer tilbake. Du glemte forresten enorme skulderputer og blå øyenskygge på jentene :o) Hehe, men mannen min hadde hockeysveis, kun hvite boksere og hvite sokker ;o)

ShitDiddelyDo

Det ser ut som stilen kommer tilbake. Du glemte forresten enorme skulderputer og blå øyenskygge på jentene :o) Hehe, men mannen min hadde hockeysveis, kun hvite boksere og hvite sokker ;o)

Den øyeskyggen husker jeg. :)

Om 20 år ler dagens fjortiser av seg selv de også. ;)

Den øyeskyggen husker jeg. :)

Om 20 år ler dagens fjortiser av seg selv de også. ;)

Det gjør de garantert. Jeg har et bilde av meg i svart fløyelsdrakt med skulderputer, en unge i hver hånd og hun hadde rosa kåpe og rosa klemmer i håret og han hadde hvit bukse og hvit skjorte og rødt slips og belte. Det er et festlig bilde.

Helt grusomt ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...