Gå til innhold

Seksuelt minoritetssyndrom

Anbefalte innlegg

Gjest Moi29
Skrevet

Vennligst avslutt diskusjonen i denne tråden nå.

Pedofili er en psykiatrisk diagnose, og kan diskuteres på akkurat samme måte som andre diagnoser. Å nekte diskusjon om enkelte diagnoser her inne er uakseptabelt.

• Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spenol(1)

12

• frosken

11

• mariaflyfly

4

• Mrs. Wallace

3

Gjest Moderator
Skrevet

Pedofili er en psykiatrisk diagnose, og kan diskuteres på akkurat samme måte som andre diagnoser. Å nekte diskusjon om enkelte diagnoser her inne er uakseptabelt.

Du har fått fremme dine synspunkter, men det er redaksjonen som avgjør hva vi ønsker og ikke ønsker å ha på våre nettsider.

Gjest Moi29
Skrevet

Du har fått fremme dine synspunkter, men det er redaksjonen som avgjør hva vi ønsker og ikke ønsker å ha på våre nettsider.

Jeg laget ikke tråden for å fremme synspunkter. Jeg startet den for å spørre psykiateren om råd. At det kom stigmatiserende reaksjoner er noe jeg må få svare på.

Dette er den mest stigmatiserende diagnosen i dag, og psykiatrien har et ansvar for å hindre stigmatisering av alle diagnoser og lidelser, og viser til psykologforeningens president sin artikkel i deres tidsskrift om å redusere stigmatisering av diagnoser.

Gjest Moderator
Skrevet

Jeg laget ikke tråden for å fremme synspunkter. Jeg startet den for å spørre psykiateren om råd. At det kom stigmatiserende reaksjoner er noe jeg må få svare på.

Dette er den mest stigmatiserende diagnosen i dag, og psykiatrien har et ansvar for å hindre stigmatisering av alle diagnoser og lidelser, og viser til psykologforeningens president sin artikkel i deres tidsskrift om å redusere stigmatisering av diagnoser.

Du har den senere tiden stilt spørsmål i forhold til svært mange ulike diagnoser, og vi foreslår at du heretter stiller de til behandler istedet for her.

Gjest Moi29
Skrevet

Du har den senere tiden stilt spørsmål i forhold til svært mange ulike diagnoser, og vi foreslår at du heretter stiller de til behandler istedet for her.

Så uønsket pga pedofil-diagnose?

Gjest segunda
Skrevet

Så uønsket pga pedofil-diagnose?

Nå skal det trekkes langt for å forstå webmaster slik at du er uønsket pga. pedofili diagnose. Når det er sagt så kan jeg ærlig si at jeg ønsker ikke mennesker med pedofili diagnoser i min omgangskrets. Jeg synes ikke pedofile skal kunne kreve respekt som minoritet eller noe slikt.

Jeg forstår at du er uønsket pga. at dine skriv på forumet om mange forskjellige diagnoser. Da spørs det hvem er mest fremtredene for deg.

Skrevet

Ja, har lest den, og den var utrolig viktig og jeg tror den kan ha fått en stor positiv betydning for samfunnet.

Legning er legning, man blir ikke mer opphengt i å tiltrekkes av barn enn voksne. Følelsene er de samme selv om man ikke kan leve det ut. Men det er en lidelse å ha følelsene. Men lidelsen hadde ikke vært så stor om folk viste omsorg og støtte.

Kunne dere vært venn med en som meg da, eller ville min legning gjort at dere ikke hadde greid det?

¨¨ Kunne dere vært venn med en som meg da, eller ville min legning gjort at dere ikke hadde greid det? – Moi29¨¨

Er det en betingelse for vennskapet at en vet hvilke seksuelle preferanser den andre har?

Jeg ønsker ikke å vite hva mine venner tenner på. Det håper jeg de holder for seg selv.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

¨¨ Kunne dere vært venn med en som meg da, eller ville min legning gjort at dere ikke hadde greid det? – Moi29¨¨

Er det en betingelse for vennskapet at en vet hvilke seksuelle preferanser den andre har?

Jeg ønsker ikke å vite hva mine venner tenner på. Det håper jeg de holder for seg selv.

Det er tilfeldig at jeg hopper inn her, men dette var siste innlegg akkurat nå.

Webmaster har sagt at denne tråden skal stoppe. Om det ikke respekteres, blir den slettet.

Skrevet

Det er tilfeldig at jeg hopper inn her, men dette var siste innlegg akkurat nå.

Webmaster har sagt at denne tråden skal stoppe. Om det ikke respekteres, blir den slettet.

Var den rettet mot meg? Får jeg ikke lov til å svare på spørsmålene???

Gjest Moderator
Skrevet

Var den rettet mot meg? Får jeg ikke lov til å svare på spørsmålene???

Ja, vi ønsker ingen videre diskusjon i denne tråden.

Skrevet

Ja, vi ønsker ingen videre diskusjon i denne tråden.

Det forstår jeg. Men når jeg ikke oppholder meg i tråden selv, men bare går inn på siste meldinger så er er ikke mulig å se oppfordringen før jeg får svar fra dere.

Kanskje bedre å bare slette tråden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...