Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• morsan

7

• Lillemus

2

• jubalong70

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Er ikke noe fisk i vannet og jeg tror ikke jeg klarer å komme oppi den. Jeg har ikke snøring på båten, men dattera mi har, men det er jeg som eier den altså.

Ikke noe fisk i vannet? Det tviler jeg på, men jeg har sikkert ikke fisket der så det vet jeg egentlig ikke noe om. :)

Hytte med strand, du er priviligert du. :)

Jeg har ikke hytte på stranda, jeg har hytte i skauen og jeg prøver å gi den bort til dattera mi. Men det er ikke lett. Nå har jeg fyllt ut papirer tre ganger og nå har jeg ikke hørt fra ligningskontoret på en stund så etter to år, håper jeg det er i orden.

Jeg har ikke hytte på stranda, jeg har hytte i skauen og jeg prøver å gi den bort til dattera mi. Men det er ikke lett. Nå har jeg fyllt ut papirer tre ganger og nå har jeg ikke hørt fra ligningskontoret på en stund så etter to år, håper jeg det er i orden.

Du er snill du som vil gi bort hytta di :)

Annonse

Man kan ha like mye glede av en liten båt som en stor en. :-) Det viktigste er å komme seg ut på sjøen, eventuelt innsjø/elv.

Jeg har brukt den båten mye som unge og vi arvet den etter naboen. Men jeg vet ikke helt sikkert hvor den ligger og vet ikke helt sikkert hvor nøkkelen er en gang. Regner med at dattera mi vet det. Jeg tror ikke jeg våger meg ut i den båten, jeg kan svømme altså men det får være måte på hva jeg skal våge.

Jeg kjørte stor båt i USA da og hang etter og hadde det så gøy. Men den båten var grei å komme oppi og den var stor.

Foretrekker skjærgården selv da, men har ikke så mye erfaring fra innsjøer da.

Jeg har vokst opp med båt på innsjø/elv, men i voksen alder har det vært skjærgården/fjorden. Jeg synes jo at det siste er ekstra bra, men det kan være veldig fint på innsjøer også.

Gjest Elextra

Jeg har vokst opp med båt på innsjø/elv, men i voksen alder har det vært skjærgården/fjorden. Jeg synes jo at det siste er ekstra bra, men det kan være veldig fint på innsjøer også.

Nei, innsjøer forbinder jeg med tett, stillestående, luft og svermende og krypende insekter. Takke meg til frisk sjøluft! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...