morsan Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Nei, innsjøer forbinder jeg med tett, stillestående, luft og svermende og krypende insekter. Takke meg til frisk sjøluft! For det første: Det finnes store innsjøer;-) For det andre: Man måste jamföra - alternativet når man er i innlandet er jo å være på land, så en båttur kan være absolutt forfriskende. 0 Siter
morsan Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Nei, innsjøer forbinder jeg med tett, stillestående, luft og svermende og krypende insekter. Takke meg til frisk sjøluft! Men legger til: Båt på saltvann er jo enormt mye bedre. Poenget mitt var å få fram at også innlandsfolk kan ha glede av båt :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Men legger til: Båt på saltvann er jo enormt mye bedre. Poenget mitt var å få fram at også innlandsfolk kan ha glede av båt :-) Skjønner det, da :-). Og det er noe flott med at man liker det man er vokst opp med. Har venner som ikke liker å bade i saltvann, bare i ferskvann, precis som hemma. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Ja, vi har båt. Den pleier å komme på sjøen tidligst i månedsskiftet april/mai. Mulig den kommer litt tidligere i år - det avhenger av isen... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Nei, vi har ikke båt. Hadde båt i 3-4 år, men fant ut at det ikke var noe for oss. Men vi har fri tilgang til mitt barndoms paradis ved sjøen (min far bor der), og kan ut og ro i hans båt hvis vi vil :-) 0 Siter
-ssi Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Vi har flere båter, og alle unntatt gummibåten ligger på sjøen hele året. Båtene brukes året rundt. Sjelden problemer med is der vi har dem, men vi må passe på når isen går lenger inne i fjorden og driver utover. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.