Gå til innhold

Fri meg fra det idiotiske dataspillet.

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt hekta for andre gang på et idiotisk dataspill som går på at man skal drive en burgershappe. Kunder kommer, man tar i mot bestilling, flipper burgere, bygger dem etter bestilling og kundene tipser. Nye kunder, nye bestillinger, mer krevende burgerflipping og bygging.

Og sånn går nu dagan.

Det er ikke noen mening i dette spillet annet en at man tjener penger og kan oppgradere burgershappa og kundene gir deg stjernetips.

Etterhvert får man råd til kaffestasjon, burgervarmer og plakater på veggene.

Ellers absolutt meningsløst og teit spill med en teit musikk som går om igjen og omigjen.

Jeg vil ut av burgerbransjen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361577-fri-meg-fra-det-idiotiske-dataspillet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

43

• Mrs D

33

• Dorthe

9

• cathlin

7

Mest aktive i denne tråden

Du får avvenne deg via litt tetris-spilling. Det er begrenset hvor lenge det er gøy av gangen...*s*

Jeg har vært innom tetris, minesveiper adventure og orm. Pluss et par til på mobilen min. Jeg har gått gjennom alle flere ganger bortsett fra buble shooter.

Annonse

ShitDiddelyDo

Du må bare slette det. Eller runde det. Det er de to eneste utveiene.

Jeg tror ikke det er lurt for voksne folk å spille dataspill. Vi blir for hekta.

Hvis du absolutt skal spille bør du skaffe et som kan rundes på ikke alt for lang tid. Disse evighetsmaskinene er nettopp evighetsmaskiner.

Jeg tror ikke det er lurt for voksne folk å spille dataspill. Vi blir for hekta.

Hvis du absolutt skal spille bør du skaffe et som kan rundes på ikke alt for lang tid. Disse evighetsmaskinene er nettopp evighetsmaskiner.

Jepp, dette er en evighetsmaskin. Med elendig musikk. Jeg jobber for ingenting.

''Jeg tror ikke det er lurt for voksne folk å spille dataspill. Vi blir for hekta''

Øhmmm..... Tror du egentlig det hjelper å være fjortis, feks? Som et eksempel på ikke-voksen?

Hva med 'visse typer mennesker' eller noe?

Annonse

ShitDiddelyDo

''Jeg tror ikke det er lurt for voksne folk å spille dataspill. Vi blir for hekta''

Øhmmm..... Tror du egentlig det hjelper å være fjortis, feks? Som et eksempel på ikke-voksen?

Hva med 'visse typer mennesker' eller noe?

Jeg vet ikke, men jeg ble aldri hekta som barn. Nå må jeg runde spillene jeg starter på. Derfor starter jeg ikke lenger på spill.

Mulig det er tvangstanker. Må runde. Må runde. Må runde.

Gjest anonym for anledningen

Hadde dilla på dette burgerspillet for noen mnd siden, kanskje en enklere versjon av din, men det går an å runde det! :)

http://www.cheese-burger.net/burger-games/hot-dog-bush.html

Ellers finner du litt andre varianter av avhengighets-evigvarende spill på:

http://www.mindjolt.com/ Her kan du også lete alfabetisk.

Jeg har vært innom tetris, minesveiper adventure og orm. Pluss et par til på mobilen min. Jeg har gått gjennom alle flere ganger bortsett fra buble shooter.

Jeg har rundet Angry birds to ganger. Forskjellige fugler og enda vanskeligere andre gangen ;o)

Jeg vet ikke, men jeg ble aldri hekta som barn. Nå må jeg runde spillene jeg starter på. Derfor starter jeg ikke lenger på spill.

Mulig det er tvangstanker. Må runde. Må runde. Må runde.

''men jeg ble aldri hekta som barn''

Ikke jeg heller, men det var nære på da jeg lærte å spille Canasta og ikke bare Gammel-jomfru!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...