Gjest Julekos Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Ja gjett om, men jeg gleder meg mer til våren og sommeren. 0 Siter
Gjest buze Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Ja gjett om, men jeg gleder meg mer til våren og sommeren. Nei nei nei! 0 Siter
Gjest buze Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Nei, nei, nei hva da? Det går da ikke an å glede seg MER til våren og sommeren!!! 0 Siter
Gjest Julekos Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Det går da ikke an å glede seg MER til våren og sommeren!!! Så du liker islagte sykkelstier? Jeg er drittlei nå. 0 Siter
100%ull Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 . Ja...jeg har allerede begynt med julevasken...også har jeg laget litt julepynt...gaver skal jeg kjøpe i neste uke...ribba tar jeg fram til helga... 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 Ja, nå er jeg ferdig med presangene og tenkte jeg skulle pynte treet til helga 0 Siter
morsan Skrevet 7. mars 2011 Skrevet 7. mars 2011 . Ja...jeg har allerede begynt med julevasken...også har jeg laget litt julepynt...gaver skal jeg kjøpe i neste uke...ribba tar jeg fram til helga... Du kan få kjøpe et pent brukt juletre av meg hvis du vil. Ligger bak huset her. Du skal få det billig, ettersom det er deg :-) 0 Siter
Gjest litt treg her i gården Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Jeg har ikke fått pakket ned i kjelleren de siste kassene med julepynt enda. Men med all den der masingen din er det nok best jeg gjør det. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Javisst. Men gleder meg først til fine sol-dager med ski på beina. Så en fin vår hvor vi hører dryppingen mens snøen smelter. Så gleder jeg meg til lukten av gress og blomster, og lyden av gressklippere. Grilling- det blir bra det! Og bade-turer og aller helst fjellturer sommerstid. Gleder meg kjempemasse til det. Gleder meg også til høsten med de nydelige fargene, og det friske draget i lufta. Fjellturer er toppers denne tiden. Gruer meg til mørke november. Og gleder meg så over adventstid og jul. Konklusjon må være: alt til sin tid. 0 Siter
Gjest alt til sin tid Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Hva er vitsen med å komme med slike juletråder hele tida...? Fiksert på julen? Skaff deg et liv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.