Gå til innhold

Kun 291 dager igjen til jul!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

.

Ja...jeg har allerede begynt med julevasken...også har jeg laget litt julepynt...gaver skal jeg kjøpe i neste uke...ribba tar jeg fram til helga...

Du kan få kjøpe et pent brukt juletre av meg hvis du vil. Ligger bak huset her. Du skal få det billig, ettersom det er deg :-)

Gjest sjøstjerna

Javisst.

Men gleder meg først til fine sol-dager med ski på beina. Så en fin vår hvor vi hører dryppingen mens snøen smelter.

Så gleder jeg meg til lukten av gress og blomster, og lyden av gressklippere.

Grilling- det blir bra det!

Og bade-turer og aller helst fjellturer sommerstid. Gleder meg kjempemasse til det.

Gleder meg også til høsten med de nydelige fargene, og det friske draget i lufta. Fjellturer er toppers denne tiden. :)

Gruer meg til mørke november.

Og gleder meg så over adventstid og jul.

Konklusjon må være: alt til sin tid. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...