Gjest Elextra Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Ikke la oss glemme kvinnedagen! Fremdeles finnes det massevis av undertrykte kvinner i verden, som vi bør føle solidaritet med og hjelpe i den grad vi kan. Det finnes dessuten mye skjult kvinnediskriminering på mange arbeidsplasser her i Norge også- Ikke glem! Send vennlige tanker til kvinnene før oss som har kjempet for at vi skulle få det bedre enn dem! :-) 0 Siter
Gjest Det hadde jeg glemt! Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Er det kvinnedagen i dag? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Gratulerer med dagen! Innenfor min bransje er det fremdeles en stor overvekt av menn som klatrer til topps, uten at jeg kan se at dette nødvendigvis handler om hverken kvalifikasjoner, motivasjon eller interesse. Mest fraværende er kvinner med utenlandsk opprinnelse. Dette gjenspeiler selvfølgelig fokus, og det er en sterk overvekt på prosjekter og undersøkelser rettet mot "the rich, white mail and femail". 0 Siter
laban Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Gratulerer med dagen! Innenfor min bransje er det fremdeles en stor overvekt av menn som klatrer til topps, uten at jeg kan se at dette nødvendigvis handler om hverken kvalifikasjoner, motivasjon eller interesse. Mest fraværende er kvinner med utenlandsk opprinnelse. Dette gjenspeiler selvfølgelig fokus, og det er en sterk overvekt på prosjekter og undersøkelser rettet mot "the rich, white mail and femail". Tror faktisk det heter "male and female". Men det var en artig vri i vår elektroniske tidsalder. Jeg leste et sted at 8. mars også var Pannekakedagen - kanskje det er Stavefeildagen også? :-)) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Tror faktisk det heter "male and female". Men det var en artig vri i vår elektroniske tidsalder. Jeg leste et sted at 8. mars også var Pannekakedagen - kanskje det er Stavefeildagen også? :-)) Male/female vs. mail/femail, Regnet med at feilen var tilsiktet, men skjønte ikke helt meningen likevel (kfr. blant annet http://www.mailandfemail.com/) Kayia, vennligst oppklar! 0 Siter
ekte nick Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 GID DU MÅTTE LEVE TIL DU BLIR 100 ÅR, OG DERETTER DØ PLUTSELIG, - SKUTT AV EN SJALU ELSKER. ;-D 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Tror faktisk det heter "male and female". Men det var en artig vri i vår elektroniske tidsalder. Jeg leste et sted at 8. mars også var Pannekakedagen - kanskje det er Stavefeildagen også? :-)) )) Herre. Tror jeg bare går og legger meg jeg )) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 GID DU MÅTTE LEVE TIL DU BLIR 100 ÅR, OG DERETTER DØ PLUTSELIG, - SKUTT AV EN SJALU ELSKER. ;-D 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Gratulerer med dagen til deg også og til alle andre damer her inne. Jeg håper riktig mange skal gå i tog, jeg regner meg sjøl som fritatt, men jeg har gått i mange år altså. 0 Siter
Gjest Kinnedagen Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Kvinnedagen i Norge har utgått på dato. Kvinner i Norge er likestillt med mennene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Gratulerer med dagen. Ja, det er fremdeles mye å ta tak i her i landet enda. Jeg hører folk klager, men ingen gidder å gå i tog i dag. Jeg synes jeg har gjort mitt ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Kvinnedagen i Norge har utgått på dato. Kvinner i Norge er likestillt med mennene. Tull og tøys. 0 Siter
Gjest åttande mars Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Kvinner i u-land trenger vår solidaritet og hjelp. Kvinnfolk i Norge er fryktelig bortskjemte, og de vet snart ikke hvordan man støvsuger et teppe! 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Kvinner i u-land trenger vår solidaritet og hjelp. Kvinnfolk i Norge er fryktelig bortskjemte, og de vet snart ikke hvordan man støvsuger et teppe! Og menn har aldri visst det, mener du? 0 Siter
Gjest åttande mars Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Og menn har aldri visst det, mener du? Menn skal da ikke støvsuge! 0 Siter
Gjest hønse-Magda Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Menn skal da ikke støvsuge! Nei, det skulle tatt seg ut! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Male/female vs. mail/femail, Regnet med at feilen var tilsiktet, men skjønte ikke helt meningen likevel (kfr. blant annet http://www.mailandfemail.com/) Kayia, vennligst oppklar! Haha, det er nå jeg skulle sagt at feilen var tilsiktet og uttrykke min overraskelse over at hverken Kjøtt eller Male/ female står på denne listen... ;D)) http://no.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Liste_over_alminnelige_stavefeil 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.