Tvillingmamma Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Jeg trenger litt hjelp! Har lagt inn en mappe med musikk på pc (itunes) og lagt den inn i en spilleliste, jeg synkroniserer ipoden men kan ikke se at spillelisten kommer inn med musikken. Hva gjør jeg feil? Kan ikke huske at dette problemet oppstod på den gamle pc, og jeg har lagt til ipod i den nye bærbare, så disse to vedkjenner seg hverandre. Noen som forstår hva jeg mener og kan fortelle hva jeg gjør feil? 0 Siter
Mrs D Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Du må krysse av for at du skal importere spillisten til iPod i iTunes. Velg arkfanen for Musikk mens iPod er avmerket under "ENHETER", og sjekk oppsettet for hvordan du synkroniserer musikken med iPod-enheten. 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Skrevet 8. mars 2011 Du må krysse av for at du skal importere spillisten til iPod i iTunes. Velg arkfanen for Musikk mens iPod er avmerket under "ENHETER", og sjekk oppsettet for hvordan du synkroniserer musikken med iPod-enheten. Tusen takk! Da ser alt ut til å være i orden! Takker og bukker igjen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.