Gå til innhold

Bilder tatt med mobilen

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Når du sender som MMS blir bildet skalert ned til noe veldig lite. Sett minnekortet inn i PC-en og ta ut bildet (eventuelt kan du overføre med kabel).

Hvor søren sitter det minnekortet da?

Det er ikke noen åpning til det sånn som det var på fotoapparatet vårt.

Må jeg ta av dekselet da?

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Hmm, nå hadde jeg jo den telefonen. Gidder ikke gå og lete etter den. ;) Men det er en sånn liten minnekortdingst under en gummislott på siden, tror jeg. Du må stikke inn en penn eller et eller annet og skyve kortet inn, så spretter det ut. :)

Gjest prust

Hmm, nå hadde jeg jo den telefonen. Gidder ikke gå og lete etter den. ;) Men det er en sånn liten minnekortdingst under en gummislott på siden, tror jeg. Du må stikke inn en penn eller et eller annet og skyve kortet inn, så spretter det ut. :)

Æsj. Nei, finner den ikke.

Skal lese instruksjonsboka i kveld.

:-((((

Minnekortet sitter på siden av telefonen ved siden av ladekontakten, men under dekselet. Du tar av dekselet, trykker inn minnekortet litt og så spretter det ut.

ShitDiddelyDo

Æsj. Nei, finner den ikke.

Skal lese instruksjonsboka i kveld.

:-((((

Hehe, ja, i instruksjonsboka står det hvor minnekortet er, men årsaken til at du ikke ser det kan være at du tror minnekortet er større enn det er. Minnekortet til SE er fryktelig lite.

ShitDiddelyDo

Minnekortet sitter på siden av telefonen ved siden av ladekontakten, men under dekselet. Du tar av dekselet, trykker inn minnekortet litt og så spretter det ut.

Ja, det stemmer. Når du sier det. Jeg pleide å bruke den spisse delen av dekselet til å sprette det ut.

Annonse

Gjest prust

FUNN!!!!!!!!!!!!

Tusen takk - der var det ja! Men så bittelite da, og så 8 GB!

Men hvor søren putter jeg det inn i PC'en da? Det minnekortet vi hadde på fotoapparatet var vel 4 ganger så stort (fysisk), men ikke så stor kapasitet....

ShitDiddelyDo

Ja, det var vanvittig lite. Hvor putter jeg det inn i pc'en da?

Sleng det inn i diskettstasjonen, så ordner pc-en resten.

Nei, ikke gjør det. ;)

Med W995 fikk du med en liten sort kortholdersak. Du dytter minnekortet inn i denne og plugger det inn i PC-en. Da får du den opp som en ekstern hd under "min datamaskin", eller det spretter opp et vindu som spør hva du vil gjøre.

Når du tar den ut må du huske på å trykke på eject card før du tar den ut. Hvis ikke kan du i verste fall ødelegge kortet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...