Gjest snartlitteldre Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Skal invitere til rund-dag snart, er det i disse dager greit å sende det på mail, eller er det mye hyggeligere å få et brev i posten? Alt man skal lure på... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Jeg hadde satt pris på invitasjon uansett, men jeg liker nå brev i posten veldig godt 0 Siter
Gjest prust Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Jeg feiret min 40 årsdag for en måned siden, og sendte invitasjoner på papir. Syntes det var hyggeligere enn på mail. Leverte invitasjonene personlig til de jeg hadde mulighet til, ellers gikk de i posten. Gratulerer med rundt år! 0 Siter
Gjest snartlitteldre Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Jeg feiret min 40 årsdag for en måned siden, og sendte invitasjoner på papir. Syntes det var hyggeligere enn på mail. Leverte invitasjonene personlig til de jeg hadde mulighet til, ellers gikk de i posten. Gratulerer med rundt år! Takk for det :-) Liker egentlig papir best sjøl også, men er litt treg til å få ting unna og da er det enklere å trykke på "send" 0 Siter
Gjest snartlitteldre Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Jeg hadde satt pris på invitasjon uansett, men jeg liker nå brev i posten veldig godt Liker godt å lage ting sjøl jeg, men det tar altså litt tid med meg ;-) 0 Siter
fresja Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Det er greitt med posten, men husk at noen få % av brevene kan komme fram etter noen måneder eller aldri. Så har ikke gjestene svart på om de kommer innen fristen, kan du jo sende "purring" på mail. 0 Siter
Gjest holaa Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Jeg elsker å få slike hyggelige ting i posten 0 Siter
Platina Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Jeg hadde syntes det var helt greit, men så finnes det alltid noen som aldri sjekker mail, noen som har byttet mailadresse osv,. Dersom du er sikker på at du når alle så er det bare å kjøre på. Hvis du velger mail så kan du jo bruke denne: http://www.invitasjon.net/ 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Spørs på anledningen. Til de store anledninger eller hvis flertallet av gjestene er eldre vil jeg velge papirpost. Ellers ville jeg nok brukt e-post. 0 Siter
ekte nick Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Jeg fikk i fjor slik invitasjon pr mail. Jubilanten sendte først et forvarsel pr mail, og ba folk sette av dato og tid. En måned senere kom selve invitasjonen, som vedlegg til mail. Det ble samtidig bedt om at alle spredte det videre til slektninger som h*n ikke hadde e-mail adressen til. Siden det her gjaldt kun familie, var det oversiktlig. Jeg syns godt man kan sende en pen invitasjon som vedlegg til mail. Skriv svar utbedes innen (dato). Så kan man jo printe ut vedlegget og sende det i posten til folk man tror ikke bruker mail, og til dem man evt ikke får svar fra innen første frist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.