Gå til innhold

Invitasjoner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest snartlitteldre

Jeg feiret min 40 årsdag for en måned siden, og sendte invitasjoner på papir. Syntes det var hyggeligere enn på mail.

Leverte invitasjonene personlig til de jeg hadde mulighet til, ellers gikk de i posten.

Gratulerer med rundt år!

Takk for det :-) Liker egentlig papir best sjøl også, men er litt treg til å få ting unna og da er det enklere å trykke på "send"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361603-invitasjoner/#findComment-3129087
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk i fjor slik invitasjon pr mail. Jubilanten sendte først et forvarsel pr mail, og ba folk sette av dato og tid. En måned senere kom selve invitasjonen, som vedlegg til mail. Det ble samtidig bedt om at alle spredte det videre til slektninger som h*n ikke hadde e-mail adressen til. Siden det her gjaldt kun familie, var det oversiktlig.

Jeg syns godt man kan sende en pen invitasjon som vedlegg til mail. Skriv svar utbedes innen (dato). Så kan man jo printe ut vedlegget og sende det i posten til folk man tror ikke bruker mail, og til dem man evt ikke får svar fra innen første frist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361603-invitasjoner/#findComment-3129492
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...