Gå til innhold

Resultatet av 30 års festing

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff... jeg orket ikke se særlig lenge på videoen, men bildene og teksten var mer enn nok.

Lurer forresten på hva de gjør med han før han er på lufta. Har flere ganger tenkt etter å ha sett han i Two and a Half at han holder seg ganske godt, men på de bildene der ser han absolutt ikke godt ut.

Og vi som tenkte at Tom Cruise var gæern....

ShitDiddelyDo

Han så ut som har var over seksti og så er han ikke mer enn 45. Helt jævli for å si det pent.

Hvis han kødder, sånn som Joaquin Phoenix gjorde nylig, er det i hvert fall den middelmådige skuespillerens beste rolle til nå, men det er ikke godt å si.

Hvis han ikke kødder ser dette ut som et siste krampespark før han sjekker ut.

Hvis han kødder, sånn som Joaquin Phoenix gjorde nylig, er det i hvert fall den middelmådige skuespillerens beste rolle til nå, men det er ikke godt å si.

Hvis han ikke kødder ser dette ut som et siste krampespark før han sjekker ut.

Han ser helt fryktelig ut, dratt i trynet og sliten. Rart han ikke har tatt et løft når han ser sånn ut. Faren hans er jo kjekkere i dag og han er 70 år

http://no.wikipedia.org/wiki/Martin_Sheen

Annonse

ShitDiddelyDo

Han ser helt fryktelig ut, dratt i trynet og sliten. Rart han ikke har tatt et løft når han ser sånn ut. Faren hans er jo kjekkere i dag og han er 70 år

http://no.wikipedia.org/wiki/Martin_Sheen

Ja, han ser ut til å synge på siste verset, men jeg antar et webkamera (eller noe sånt), og litt sminke, kan få ham til å se sånn ut, hvis han går inn for det.

Ikke at jeg tror han kødder. Det er vel ikke så mange som har lansert den teorien. I motsetning til festkompisene på åttitallet gikk Charlie Sheen aldri hjem.

Jeg trodde forfallet Kristoffer Schau kjørte i et butikkvindu i Oslo var ille, men det å se dette live er vannvidd.

Ja, han ser ut til å synge på siste verset, men jeg antar et webkamera (eller noe sånt), og litt sminke, kan få ham til å se sånn ut, hvis han går inn for det.

Ikke at jeg tror han kødder. Det er vel ikke så mange som har lansert den teorien. I motsetning til festkompisene på åttitallet gikk Charlie Sheen aldri hjem.

Jeg trodde forfallet Kristoffer Schau kjørte i et butikkvindu i Oslo var ille, men det å se dette live er vannvidd.

Ozzy Osborne da? Han er skikkelig tragisk han også. Han ser ut som han har fått en hjerneskade også ved siden av at han har Parkinson og har brekt nakken.

ShitDiddelyDo

Ozzy Osborne da? Han er skikkelig tragisk han også. Han ser ut som han har fått en hjerneskade også ved siden av at han har Parkinson og har brekt nakken.

Synes Ozzy holder seg unormalt godt tatt et liv på dop i betraktning. På scenen er han visstnok en racer ennå. Men han virket mildt sagt redusert i denne serien kona hans gikk for.

Lemmy i Motorhead holder også koken ennå, men nå er det heller ikke godt å si hvor avhengig han er av dop. På spørsmål om han synes det er vanskelig å slutte svarer han gjerne "I don't know, never tried". :)

Ozzy og Lemmy har mer stil enn Sheen - som ser ut til å ha gått fra konseptene.

Annonse

http://www.youtube.com/watch?v=I9YnkQVpVSg

Dette ser ut som hele. Det er visst i tre deler. Jeg har ikke sett hele, men noen klipp på 6-7 minutter.

Han framstår ikke god.

Jeg så første delen og startet på andre delen, men så orket ikke jeg å se mere. Først så skjønner jeg at han er helt på trynet, men ettersom han fortsetter så blir man litt fasinert helt til han kommer med en ny helt på trynet ting. Men det sier kanskje mer om meg enn om Charlie Sheen...

ShitDiddelyDo

Jeg så første delen og startet på andre delen, men så orket ikke jeg å se mere. Først så skjønner jeg at han er helt på trynet, men ettersom han fortsetter så blir man litt fasinert helt til han kommer med en ny helt på trynet ting. Men det sier kanskje mer om meg enn om Charlie Sheen...

Ja, man blir litt målløs. De fleste som rabler gjør det foran et par spesielt utvalgte. Denne mannen søker pressen (som ser ut til å elske det), og kjører live fra stua.

Ja, man blir litt målløs. De fleste som rabler gjør det foran et par spesielt utvalgte. Denne mannen søker pressen (som ser ut til å elske det), og kjører live fra stua.

Jeg synes det er fælt å se på og jeg må si at jeg ikke håper de hadde sendt et sånt program her hjemme selv om jeg har sett de har gjort det noen ganger selv om ikke folk var riktig så utenfor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...