Gjest Melis35 Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Hva er denne reklamen med disse grønne gelebjørnene.....de sier: Grønnsaks bjørner med eple smak,altså en grønnsak med frukt smak??? *forvirra* 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Den reklamen har jeg ikke sett. Gelebjørner med fruktsmak som dekker inntaket av grønnsaker er perfekt for meg som ikke spiser grønnsaker. Hvor kan jeg kjøpe de? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Har du sett de på ordentlig? De ser direkte ufyselige ut 0 Siter
morsan Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Den reklamen har jeg ikke sett. Gelebjørner med fruktsmak som dekker inntaket av grønnsaker er perfekt for meg som ikke spiser grønnsaker. Hvor kan jeg kjøpe de? Aner ikke hvor du kan kjøpe de - sikkert på super'n. Men hørte på radioen forleden at flere barn hadde fått 'overdose' av slike bjørner fordi de spiser det som om det skulle være godteri, med mageknip og kvalme som følge. 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Den reklamen har jeg ikke sett. Gelebjørner med fruktsmak som dekker inntaket av grønnsaker er perfekt for meg som ikke spiser grønnsaker. Hvor kan jeg kjøpe de? Du får kjøpt dem i vanlig dagligvare butikk,jeg har aldri smakt dem,men jeg smakte på disse vitaminbjørnene,som Akse Lund svindal har i skapet hihi....dem var ikke værst! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Fikk en reklameprøve på dem. Ungene holdt på å kaste opp... Nei, gi ungene grønnsaker sier jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.