Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg greide i dag å si at jeg hadde tanker om at psykologen min var ute etter å ødelegge meg, og at han kanskje kom fra en annen planet og egentlig ikke var utdannet som psykolog.

Jeg gråt, og var redd, men jeg sa det :) Føler det gikk bedre enn fryktet.

Skrevet

'' jeg hadde tanker om at psykologen min var ute etter å ødelegge meg, og at han kanskje kom fra en annen planet og egentlig ikke var utdannet som psykolog.''

.

Er disse tankene dine helt sanne?

Skrevet

'' jeg hadde tanker om at psykologen min var ute etter å ødelegge meg, og at han kanskje kom fra en annen planet og egentlig ikke var utdannet som psykolog.''

.

Er disse tankene dine helt sanne?

Mener du om de er 100% virkelige for meg? De er ikke det, når det står på som verst så kanskje 80-90% men det er alltid en usikkerhet og tvil der. Etter hvert så synker det litt når jeg får roet meg..Tenkte du på psykose kanskje?

Skrevet

Så flink, du har all grunn til å være stolt!

Håper du klarer å forrtsette å være åpen og ærlig rundt disse tankene til behandleren din, masse lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...