Gjest Pliz Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 Jeg greide i dag å si at jeg hadde tanker om at psykologen min var ute etter å ødelegge meg, og at han kanskje kom fra en annen planet og egentlig ikke var utdannet som psykolog. Jeg gråt, og var redd, men jeg sa det Føler det gikk bedre enn fryktet. 0 Siter
100%ull Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 '' jeg hadde tanker om at psykologen min var ute etter å ødelegge meg, og at han kanskje kom fra en annen planet og egentlig ikke var utdannet som psykolog.'' . Er disse tankene dine helt sanne? 0 Siter
Gjest Pliz Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 '' jeg hadde tanker om at psykologen min var ute etter å ødelegge meg, og at han kanskje kom fra en annen planet og egentlig ikke var utdannet som psykolog.'' . Er disse tankene dine helt sanne? Mener du om de er 100% virkelige for meg? De er ikke det, når det står på som verst så kanskje 80-90% men det er alltid en usikkerhet og tvil der. Etter hvert så synker det litt når jeg får roet meg..Tenkte du på psykose kanskje? 0 Siter
Angustia Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Så flink, du har all grunn til å være stolt! Håper du klarer å forrtsette å være åpen og ærlig rundt disse tankene til behandleren din, masse lykke til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.