Gjest har tenkt mye i natt Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 ................er mastersoppgaver eller doktoravhandlinger vanligvis. Jeg vet at alle er ikke like lange, men noen som vet hva som er det vanlige? 0 Siter
Gjest fru mastersen Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Min var ca 90 sider + vedlegg på 100 sider (utskrift av intervjuer og sånn) Men skrevet med 1,5 linjeavstand og 5 cm marg (eller noe sånt), slik lay out - kravene var, så ble det jo mye mindre enn om alle sidene skulle vært tettskrevne. 0 Siter
Gjest har tenkt mye i natt Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Min var ca 90 sider + vedlegg på 100 sider (utskrift av intervjuer og sånn) Men skrevet med 1,5 linjeavstand og 5 cm marg (eller noe sånt), slik lay out - kravene var, så ble det jo mye mindre enn om alle sidene skulle vært tettskrevne. Da snakker du om mastersoppgave. Er det vanlig at doktoravhandlinger er mye lengre? 0 Siter
Gjest fru mastersen Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Da snakker du om mastersoppgave. Er det vanlig at doktoravhandlinger er mye lengre? Kan ikke uttale meg om doktrogradsavhandlinger. Generelt tror jeg det kan ligge like mye bak en kort, som en lang oppgave/avhandling. Ville ikke lagt vekt på lengden på oppgaven, akkurat, om jeg skulle vurdert å ta master eller doktorgrad. Mye av arbeidet består jo uansett i å lese det andre har skrevet - mengder av forskningsmateriale! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.