Axcia Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 http://www.kjendis.no/2011/03/08/kjendis/mote/kamille/klikk/15735743/ Jeg er tydeligvis ikke på frontene i moteverden ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 *hehe* Humret litt for meg selv da jeg leste artikkelen i morrest ja. Og jeg må si at om jeg hadde havnet til sengs med en fyr som viste seg å ha sånt i underlivet er jeg redd han hadde gått på huet og ræva ut av senga... Ordentlige Mannfolk bruker ikke sånt. 0 Siter
tonie Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 *hehe* Humret litt for meg selv da jeg leste artikkelen i morrest ja. Og jeg må si at om jeg hadde havnet til sengs med en fyr som viste seg å ha sånt i underlivet er jeg redd han hadde gått på huet og ræva ut av senga... Ordentlige Mannfolk bruker ikke sånt. Jeg tror vel kanskje dette er mest for damer;) 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 *hehe* Humret litt for meg selv da jeg leste artikkelen i morrest ja. Og jeg må si at om jeg hadde havnet til sengs med en fyr som viste seg å ha sånt i underlivet er jeg redd han hadde gått på huet og ræva ut av senga... Ordentlige Mannfolk bruker ikke sånt. Men en helt glattbarbert mann er greit? 0 Siter
Axcia Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Skrevet 9. mars 2011 *hehe* Humret litt for meg selv da jeg leste artikkelen i morrest ja. Og jeg må si at om jeg hadde havnet til sengs med en fyr som viste seg å ha sånt i underlivet er jeg redd han hadde gått på huet og ræva ut av senga... Ordentlige Mannfolk bruker ikke sånt. Dette er det vel damene som pynter seg med? Uansett - ikke noe for meg :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Dette er det vel damene som pynter seg med? Uansett - ikke noe for meg :-) Sto nederst i artikkelen at det ikke var utenkelig at også menn ville ha dette. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Men en helt glattbarbert mann er greit? Niks - glattbarberte menn er totalt turnoff for meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Jeg tror vel kanskje dette er mest for damer;) Les den siste linja i artikkelen. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Først skal man streve med å bli glatt glatt som en barnerumpe "forneden", så skal man lime på greier igjen? Trøste og bære. 0 Siter
Axcia Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Skrevet 9. mars 2011 Først skal man streve med å bli glatt glatt som en barnerumpe "forneden", så skal man lime på greier igjen? Trøste og bære. *hehe* Huff, det er store krav i fancy-verden ;-) Det enkle er ofte det beste, får jeg håpe. 0 Siter
Axcia Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Skrevet 9. mars 2011 Sto nederst i artikkelen at det ikke var utenkelig at også menn ville ha dette. ) Det kan ikke gjelde heterofile menn. Det nekter jeg å tro. Dette høres ut som en del av karnevalsbekledningen i Rio! 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Det kan ikke gjelde heterofile menn. Det nekter jeg å tro. Dette høres ut som en del av karnevalsbekledningen i Rio! ''Det kan ikke gjelde heterofile menn. Det nekter jeg å tro.'' Jeg hadde seriøst ledd på meg både brokk og det som verre er om gubben hadde stilt glattbarbert med jåleri i underlivet altså! Tror aldri sexlivet hadde blitt det samme igjen - i negativ retning. *hehe* 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Er stygt redd for at hvis jeg hadde troppet opp sånn i sengehalmen hadde gubben dødd av latter. Hadde gubben troppet opp slik hadde jeg ringt ambulansen, med anbefaling om tvangstrøye. 0 Siter
Gjest skjønner ikke vitsen med slikt Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Æsj, da... Og det må jo skrape litt for mannen under samleie? 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Æsj, da... Og det må jo skrape litt for mannen under samleie? Noen "blinger" på venusberget skraper vel ikke all verden - da hadde jeg vært mye mer bekymret for de som har piercing i klitoris eller kjønnsleppene! 0 Siter
Gjest skjønner ikke vitsen med slikt Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Noen "blinger" på venusberget skraper vel ikke all verden - da hadde jeg vært mye mer bekymret for de som har piercing i klitoris eller kjønnsleppene! ''- da hadde jeg vært mye mer bekymret for de som har piercing i klitoris eller kjønnsleppene!'' Ja enig, for mennesker som gjør slikt har nok ofte en alvorlig psykiatrisk lidelse i tillegg. Så da er det bare til å skygge unna... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Hehe ikke så dumt å pynte litt på finstasen da ;-) Men jeg tenker at det må jo bli ganske stygt når stenene begynner å ramle av? Skikkelig rough sex er vel ikke å anbefale dersom man vil at det skal vare lengst mulig i hvert fall.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 ''- da hadde jeg vært mye mer bekymret for de som har piercing i klitoris eller kjønnsleppene!'' Ja enig, for mennesker som gjør slikt har nok ofte en alvorlig psykiatrisk lidelse i tillegg. Så da er det bare til å skygge unna... Det er det vel ingen holdepunkter for å tro, men jeg hadde ikke tort å ha sex med noen som har piercinger i underlivet, hadde vært livredd for at det skulle rives opp. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Jeg er glad jeg ikke er en slik som mener meg penere eller mer attraktiv om jeg limer glitrende plast på venusberget. 0 Siter
Gjest skjønner ikke vitsen med slikt Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Det er det vel ingen holdepunkter for å tro, men jeg hadde ikke tort å ha sex med noen som har piercinger i underlivet, hadde vært livredd for at det skulle rives opp. Tror NHD har sagt noe om at mennesker som velger piercinger og tattooveringer ofte har en personlighetsforstyrrelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.