Gå til innhold

Er det greit å "bruke" venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å jobbe med det hver gang. Jeg kan irritere meg over andre klesstil og smak. Synes det er veldig vanskelig å si at den var fin når jeg mener det motsatte. Jeg har en bekjent som liker klær og ting som jeg absolutt ikke liker. Jeg prøver bare å jatte med å si at den var fin når jeg ikke mener det. Det er jo ikke alltid man skal si sin mening. Noen ganger sier jeg at det er ikke min stil.

Du trenger ikke si at noe er fint når du mener det motsatte. Da lyver du jo. Jeg ville sagt at det ikke er min stil, eller at du kler det svært godt, men det passer ikke for meg. Eller noe i den duren.

Jeg lærte en gang at den som irriterer seg er den som har problemet. Den du irriterer deg over er jo sannsynligvis helt uberørt av det og uvitende om det. Så det er den som irriterer seg som må jobbe med saken. :-)

Skrevet

Du trenger ikke si at noe er fint når du mener det motsatte. Da lyver du jo. Jeg ville sagt at det ikke er min stil, eller at du kler det svært godt, men det passer ikke for meg. Eller noe i den duren.

Jeg lærte en gang at den som irriterer seg er den som har problemet. Den du irriterer deg over er jo sannsynligvis helt uberørt av det og uvitende om det. Så det er den som irriterer seg som må jobbe med saken. :-)

Jeg har sagt at det passer henne men ikke meg, men hun mener at det passer meg også. Blir litt oppgitt. Små ting blir til store irritasjoner. Hvorfor kan folk ikke bare akseptere at det er slik jeg ser det?

Skrevet

Jeg har sagt at det passer henne men ikke meg, men hun mener at det passer meg også. Blir litt oppgitt. Små ting blir til store irritasjoner. Hvorfor kan folk ikke bare akseptere at det er slik jeg ser det?

''Jeg har sagt at det passer henne men ikke meg, men hun mener at det passer meg også. Blir litt oppgitt. Små ting blir til store irritasjoner. Hvorfor kan folk ikke bare akseptere at det er slik jeg ser det?''

Det at hun mener det passer deg også, kan du bare blåse i. Det trenger ikke du å ta innover deg i det hele tatt. Skjønner at du synes det er irriterende.

Skrevet

Jeg har ikke omgang med folk jeg ikke liker. Altså, det er vel ingen av dem som er perfekte og alle har sine feil, men de har så mange flere gode sider etter min mening at de sidene jeg misliker kan godtas.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...