Gjest no way out Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 som var sånn? Med bipolar lidelse, svingninger, traumer hun/han ikke ble fri fra. En fysisk form som ligner en berg-og-dal-bane? Lurer noen ganger på om jeg bør "stikke av" fra dette livet og gjøre mine barn og partner "fri" fra meg? Jeg føler meg som en stor belastning ;( 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Å bestemme på andres vegne at de burde "slippe" deg gir ikke mening. Om partneren din vil slippe deg, så kan de forlate deg. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Enig med nitty-gitty. Dette kan ikke du bestemme - med mindre du seriøst føler at forholdet skranter og ikke fungerer på noen måte. Hvordan disse diagnosene påvirker en i hverdagen er også svært ulikt. Det er ikke sikkert du er en så stor belastning som du tror. Ofte er det veldig lett å føle at man er det, og la seg lure av den følelsen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.