Gå til innhold

Hva vil det si å legge seg flat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre av eksen at jeg la meg jo flat som en unnskyldning for at han hadde oppført seg slemt mot meg. Hva vil det si å legge seg flat? Jeg har bare vært meg selv og være fortrolig mot han. Skjønner ikke helt hva det vil si. Jeg innrømmer at jeg ikke har vært så flink til å beskytte meg selv og hevde meg, men hvordan skal jeg gjøre det hvis jeg ikke orker å ha en kamp gående hele tiden om hvem som er best.

Gjest Høstløv
Skrevet

Synes ikke jeg har gjort noe av det. Har bare være meg selv og sagt meningen min.

''..... sagt meningen min''

Det er jo egentlig det motsatte av å legge seg flat.

Skrevet

''..... sagt meningen min''

Det er jo egentlig det motsatte av å legge seg flat.

Han er bipolar og jeg synes han sier mye rart, men det er kanskje en del av lidelsen? Vet ikke hvordan det er å være bipolar jeg, men de som kjenner til det har kanskje noe å bidra med?

Skrevet

Etter min oppfatning betyr det å legge seg flat at man innrømmer at man har gjort en feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...