Gå til innhold

Cerazette

Anbefalte innlegg

Gjest Melis35
Skrevet

Når man er ferdig med ett brett,skal man bare gyve løs på neste brett da? har aldri brukt dette før jeg,så er helt grønn hehe...

Får man mensen eller slipper man den? jeg har ikke hatt noen spotting så langt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les i pakningsvedlegget, der står det hvordan pillene skal brukes.

Skrevet

Pakningsvedlegg er en fin ting...

Om det er 21 piller på brettet ditt skal du ha en ukes opphold, er det 28 skal du bare fortsette på neste (da er de 7 siste bare "sukkerpiller" slik at du ikke skal glemme å begynne på nytt igjen etter pillefri uke).

Gjest Melis35
Skrevet

Les i pakningsvedlegget, der står det hvordan pillene skal brukes.

Jeg finner den dessverre ikke igjen elers hadde jeg vel ikke spurt her inne,kunne jo hende noen brukte disse pillene og som kunne fortelle om dem. Men finnes sikkert noe på nett kanskje... *leter*

Skrevet

Du skal fortsette fra et brett og rett på det neste, uten opphold.

Noen får mye blødninger, noen får som de pleier. Noen får ikke i det hele tatt. Jeg har ikke hatt mens mens jeg har gått på disse (6 år). Får kun blødning om jeg glemmer en pille eller tar en pause.

Gjest Melis35
Skrevet

Du skal fortsette fra et brett og rett på det neste, uten opphold.

Noen får mye blødninger, noen får som de pleier. Noen får ikke i det hele tatt. Jeg har ikke hatt mens mens jeg har gått på disse (6 år). Får kun blødning om jeg glemmer en pille eller tar en pause.

Så kjapt og enkelt svar. Tusen takk Lula :o)

Skrevet

Så kjapt og enkelt svar. Tusen takk Lula :o)

Det enkle er ofte det beste, som det så fint heter ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...