Gjest Melis35 Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Når man er ferdig med ett brett,skal man bare gyve løs på neste brett da? har aldri brukt dette før jeg,så er helt grønn hehe... Får man mensen eller slipper man den? jeg har ikke hatt noen spotting så langt. 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Les i pakningsvedlegget, der står det hvordan pillene skal brukes. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Pakningsvedlegg er en fin ting... Om det er 21 piller på brettet ditt skal du ha en ukes opphold, er det 28 skal du bare fortsette på neste (da er de 7 siste bare "sukkerpiller" slik at du ikke skal glemme å begynne på nytt igjen etter pillefri uke). 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Les i pakningsvedlegget, der står det hvordan pillene skal brukes. Jeg finner den dessverre ikke igjen elers hadde jeg vel ikke spurt her inne,kunne jo hende noen brukte disse pillene og som kunne fortelle om dem. Men finnes sikkert noe på nett kanskje... *leter* 0 Siter
Lula Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Du skal fortsette fra et brett og rett på det neste, uten opphold. Noen får mye blødninger, noen får som de pleier. Noen får ikke i det hele tatt. Jeg har ikke hatt mens mens jeg har gått på disse (6 år). Får kun blødning om jeg glemmer en pille eller tar en pause. 0 Siter
Gjest Melis35 Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Du skal fortsette fra et brett og rett på det neste, uten opphold. Noen får mye blødninger, noen får som de pleier. Noen får ikke i det hele tatt. Jeg har ikke hatt mens mens jeg har gått på disse (6 år). Får kun blødning om jeg glemmer en pille eller tar en pause. Så kjapt og enkelt svar. Tusen takk Lula ) 0 Siter
Hekta Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 For senere anledning, så finner du alle pakningsvedlegg på http://www.felleskatalogen.no/ 0 Siter
Lula Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Så kjapt og enkelt svar. Tusen takk Lula ) Det enkle er ofte det beste, som det så fint heter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.