Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som praktiserer reglene forskjellig og behandler skoleelever dårlig. Det er jeg irritert på i dag.

Og skolen som ved halv skoledag ikke sørger for at elevene får skyss hjem, men gir beskjed om at det må de fikse selv.

Gjett hva som skjer? Sjåførene har sin rute som vanlig, har ikke fått noen beskjeder, elevene vil hjem. Og får ikke bruke busskortene sine, blir kasta av i hytt og pine. Og kjefta opp for sniking (?!) og trussler om inndratt busskort!

Amatørmessig av voksne folk!!! *grmf*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361686-sure-gretne-busssj%C3%A5f%C3%B8rer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så glad jeg har busskort så slipper jeg å forholde meg til de som oftest sure sjåførene.

Barna har jo og busskort. Med rett til å ta buss hjem fra skolen frem til klokka to på dagtid. Bare at denne retten faller bort (!) når skolen har halv dag, de gir ikke beskjed til bussene om det. Og bussene driter i at kortet gjelder til kl to. Og hører ikke på elevene når de har gyldig grunn til å komme på bussen et annet sted enn vanlig. For eksempel det at forrige buss var smekkfull!

Dessuten fyller de glatt opp bussen så mye at folk ikke kommer AV på stoppestedet sitt engang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...