Gå til innhold

Gode nyheter for oss bipolare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos psykiateren min i dag. Vi snakket endel om oppturene mine som jeg savner. De intense farvene, kjærlighet til naturen og menneskene osv osv. Han skjønte godt at jeg savnet dem, selv om han og alle andre "normale" mennesker aldri har opplevd det. Vi snakket om å finne glede i de små ting. Oppsøke gleden, ikke vente på at noe skal skje.

Så sa han noe annet som virkelig gledet meg. Det er mange forfattere som er bipolare og det å være medisinert legger ikke lokk på kreativiteten! Og jeg som trodde at det forsvant med medisinene. Det er mange kunstnere der ute som står på medisiner. Så nå er det bare å ta frem skriveblokken, malepenslene og musikkinstrumentene og sette igang.

Skrevet

Bra at du er positiv, men ikke glem at talent også trengs:P

Alle kan male, men det finnes bare en Picasso...

Skrevet

Bra at du er positiv, men ikke glem at talent også trengs:P

Alle kan male, men det finnes bare en Picasso...

Det viktigste er at man finner glede ved å gjøre det, ikke at man skal bli en ny Dali. Så det så...... :)

Gjest Svarttrost
Skrevet

Jeg har hørt det samme :) De stabile periodene kan fungere veldig bra. Synd jeg ikke kan male da...

Skrevet

Det viktigste er at man finner glede ved å gjøre det, ikke at man skal bli en ny Dali. Så det så...... :)

Bra at du har det bra....men hvor lenge? Denne sykdommen varier hele tiden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...