Gondor Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Jeg var hos psykiateren min i dag. Vi snakket endel om oppturene mine som jeg savner. De intense farvene, kjærlighet til naturen og menneskene osv osv. Han skjønte godt at jeg savnet dem, selv om han og alle andre "normale" mennesker aldri har opplevd det. Vi snakket om å finne glede i de små ting. Oppsøke gleden, ikke vente på at noe skal skje. Så sa han noe annet som virkelig gledet meg. Det er mange forfattere som er bipolare og det å være medisinert legger ikke lokk på kreativiteten! Og jeg som trodde at det forsvant med medisinene. Det er mange kunstnere der ute som står på medisiner. Så nå er det bare å ta frem skriveblokken, malepenslene og musikkinstrumentene og sette igang. 0 Siter
Drofereh Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Bra at du er positiv, men ikke glem at talent også trengs:P Alle kan male, men det finnes bare en Picasso... 0 Siter
Gondor Skrevet 9. mars 2011 Forfatter Skrevet 9. mars 2011 Bra at du er positiv, men ikke glem at talent også trengs:P Alle kan male, men det finnes bare en Picasso... Det viktigste er at man finner glede ved å gjøre det, ikke at man skal bli en ny Dali. Så det så...... 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Jeg har hørt det samme De stabile periodene kan fungere veldig bra. Synd jeg ikke kan male da... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Det viktigste er at man finner glede ved å gjøre det, ikke at man skal bli en ny Dali. Så det så...... Bra at du har det bra....men hvor lenge? Denne sykdommen varier hele tiden... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.