Gå til innhold

Pasientmerking, ingen garanti mot forveksling...

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

''Var den kommunikasjonen da.

''

Det er nesten så det er fasinerende hvor svake de er på både kommunikasjon med pasientene og kommunikasjon seg i mellom. Dagens visittlege (for nå er det dessverre en ny igjen) hadde uttrykt omtrent dette: "Det er ikke noe bra med deg". Men han kunne ikke forklare noe nærmere om hva han mente med det. Da hun spurte om hun fortsatt kan reise hjem i morgen, så ble ting enda mer uklart - men fortsettelse følger vel... Jeg ser frem til dagens oppklaringsrunde, da ingen informasjon blir gitt uten at en av oss pårørende henvender oss pr telefon. Min svigermor kan jo ikke betros med slike statshemmeligheter som f.eks. hvor høy hennes crp nå er... (Ikke det at det nødvendigvis er avgjørende, men hun føler seg så utrolig umyndiggjort når ingenting forklares. )

Det å føle seg umyndiggjort er ikke noe særlig.

Huff, jeg blir så frustert. Jeg er litt aktiv om dagen med diverse innenfor helse, og dessverre har det kommet frem at manglende kommunikasjon og struktur er en gjenganger, og utslitt helsepersonell som skal fungere på alt for mange områder.

God bedring til svigermoren din, håper hun snart blir bedre, sepsis tar på kroppen.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...