Gå til innhold

Lenge siden du var drita full?

Anbefalte innlegg

Gjest Jacoba

Det blir lengre og lengre mellom hver gang. Så sist må ha vært før jul.. Liker ikke å bli drita, vil heller stoppe mens jeg ennå er i sprudlende godt humør .. ;-)

dessuten blir jeg mer fyllesyk nå enn før, det skal ikke mange glass vin til før dagen derpå blir tung.

Fortsetter under...

Jeg har det ganske likt som deg.

Forrige gang jeg var usjarmerende full, var ved åpningsdagen av fotball-vm. Det var moro der og da, men frista ikke så veldig til gjentakelse, da jeg for en gangs skyld ble skikkelig fyllesjuk dagen derpå. ;)

''Forrige gang jeg var usjarmerende full''

;-))) Jeg liker din uttrykksform! Men, det er jo gammelt nytt *s*

Ja, hva er å være "drita full"?

Hvis det er å være så full at man ikke husker hva som skjedde dagen derpå, ja da snakker vi 26 år her (første og eneste gang).

Hvis man snakker om å være skikkelig påseilet og fryktelig fyllesjuk dagen derpå, men med husken i behold, ja da tenker jeg vi snakker om 15-16 år eller deromkring.

Hvis man snakker om beruselse i mer kontrollerte former, snakker vi om mer nylige hendelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...