Gjest Jacoba Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Det blir lengre og lengre mellom hver gang. Så sist må ha vært før jul.. Liker ikke å bli drita, vil heller stoppe mens jeg ennå er i sprudlende godt humør .. ;-) dessuten blir jeg mer fyllesyk nå enn før, det skal ikke mange glass vin til før dagen derpå blir tung. 0 Siter
Axcia Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Jeg har det ganske likt som deg. Forrige gang jeg var usjarmerende full, var ved åpningsdagen av fotball-vm. Det var moro der og da, men frista ikke så veldig til gjentakelse, da jeg for en gangs skyld ble skikkelig fyllesjuk dagen derpå. ''Forrige gang jeg var usjarmerende full'' ;-))) Jeg liker din uttrykksform! Men, det er jo gammelt nytt *s* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 ''Forrige gang jeg var usjarmerende full'' ;-))) Jeg liker din uttrykksform! Men, det er jo gammelt nytt *s* *Smask* 0 Siter
morsan Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Ja, hva er å være "drita full"? Hvis det er å være så full at man ikke husker hva som skjedde dagen derpå, ja da snakker vi 26 år her (første og eneste gang). Hvis man snakker om å være skikkelig påseilet og fryktelig fyllesjuk dagen derpå, men med husken i behold, ja da tenker jeg vi snakker om 15-16 år eller deromkring. Hvis man snakker om beruselse i mer kontrollerte former, snakker vi om mer nylige hendelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.