Gjest Kvinne72 Skrevet 9. mars 2011 Skrevet 9. mars 2011 Hei! Jeg er under nedtrapping på Lamictal.Trappet ned fra 300 til 200,det gikk kjempefint.Etter to mnd gikk jeg ytterlige 50mg ned,og ganske raskt merket jeg en sløvhet som gjør at energienivået er lik null..Psykisk sett er jeg i fin form.Legen min mener at det ikke er mulig å få bivirkninger ved nedtrapping,stemmer det?Hadde ingen birvirkning ved økning av Lamictal..Jeg har tatt blodprøver for å se om det er noe jeg mangler i kroppen,men alle prøver er fine.Takker for svar:) 0 Siter
Tristana Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Trodde ikke man trengte å trappe ned på Lamictal jeg, men at man kunne slutte tvert på dagen. Det er hvertfall hva jeg har hørt. Går på Lamictal selv. 0 Siter
Gjest Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Trodde ikke man trengte å trappe ned på Lamictal jeg, men at man kunne slutte tvert på dagen. Det er hvertfall hva jeg har hørt. Går på Lamictal selv. Heisann! Jeg har alltid hørt mottsatte når man går på medisin for psykiske problemer.At brå slutt kan gjøre ting verre.Men kommer vel kanskje ann på hvilken diagnose man har. Jeg skal ikke slutte på de,bare trappe ned for jeg følte at jeg kanskje var overmedisinert. 0 Siter
Tristana Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Heisann! Jeg har alltid hørt mottsatte når man går på medisin for psykiske problemer.At brå slutt kan gjøre ting verre.Men kommer vel kanskje ann på hvilken diagnose man har. Jeg skal ikke slutte på de,bare trappe ned for jeg følte at jeg kanskje var overmedisinert. Hei igjen. Ja, det gjelder for alle andre medisiner som antidepressiva, beroligende osv. At man må trappe langsomt ned. Men så har jeg hørt at Lamictal var et unntak. Ikke at jeg VET dette med sikkerhet, gjenga bare hva jeg har hørt. Har ingen planer om å slutte med Lamictal jeg heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.