Gå til innhold

Nedtrapping og bivirkninger ved Lamictal

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne72
Skrevet

Hei! Jeg er under nedtrapping på Lamictal.Trappet ned fra 300 til 200,det gikk kjempefint.Etter to mnd gikk jeg ytterlige 50mg ned,og ganske raskt merket jeg en sløvhet som gjør at energienivået er lik null..Psykisk sett er jeg i fin form.Legen min mener at det ikke er mulig å få bivirkninger ved nedtrapping,stemmer det?Hadde ingen birvirkning ved økning av Lamictal..Jeg har tatt blodprøver for å se om det er noe jeg mangler i kroppen,men alle prøver er fine.Takker for svar:)

Skrevet

Trodde ikke man trengte å trappe ned på Lamictal jeg, men at man kunne slutte tvert på dagen.

Det er hvertfall hva jeg har hørt.

Går på Lamictal selv.

Skrevet

Trodde ikke man trengte å trappe ned på Lamictal jeg, men at man kunne slutte tvert på dagen.

Det er hvertfall hva jeg har hørt.

Går på Lamictal selv.

Heisann!

Jeg har alltid hørt mottsatte når man går på medisin for psykiske problemer.At brå slutt kan gjøre ting verre.Men kommer vel kanskje ann på hvilken diagnose man har.

Jeg skal ikke slutte på de,bare trappe ned for jeg følte at jeg kanskje var overmedisinert.

Skrevet

Heisann!

Jeg har alltid hørt mottsatte når man går på medisin for psykiske problemer.At brå slutt kan gjøre ting verre.Men kommer vel kanskje ann på hvilken diagnose man har.

Jeg skal ikke slutte på de,bare trappe ned for jeg følte at jeg kanskje var overmedisinert.

Hei igjen.

Ja, det gjelder for alle andre medisiner som antidepressiva, beroligende osv. At man må trappe langsomt ned.

Men så har jeg hørt at Lamictal var et unntak.

Ikke at jeg VET dette med sikkerhet, gjenga bare hva jeg har hørt. Har ingen planer om å slutte med Lamictal jeg heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...