Gå til innhold

Jeg roter med medisinene

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Men mest i tankene.

Tok sobril et par dager, så gikk jeg heller over til å øke fluanxol, men da det ble mer enn anbefalt dose begynner jeg å tenke på om jeg heller skal ta fluoxetin, og kutte helt ut lamictal .(Hvis ikke fluoxetinen har blitt for gammel. Har hatt den liggende i 6 år.) Det ender da med 3mg fluanxol, 300mg wellbutrin og 20mg fluoxetin. Er det for mye AD?

Jeg følte meg bedre i kveld og begynner da å tenke på at alle medisinene ødelegger hjernen. Jeg trenger de kanskje ikke. Kanskje det beste er å kutte de helt ut tenker jeg da.

Er oppgiret nå. Får ikke sove. Tankene kverner om dette.

Det er vel snart på tide og bestille seg ny legetime, men jeg ønsker å vite hva jeg vil, og helst prøve ut og se om det virker først.

Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget. Noen gode råd for å få tankene på plass kanskje.

Gjest Går ikke å gjøre alt alene.
Skrevet

Det beste rådet er vel å bestille legetimen nå. Det er jo liksom meningen at du skal finne ut av dette med medisiner ol med ham og ikke komme ferdig medisinert til ham.

Legen, psykologen ol er der bla akkurat for det problemet du sliter med, å finne riktige sammensetninger av tabletter til deg.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, du roter noe enormt med medisintanker. Det er fra det ene til det andre, og aldri får noe bli skikkelig utprøvd over tid.

Snakk med legen din. Ta de medisinene som blir anbefalt. Ikke tenk på en eneste medisinendring de neste 4 mnd.

Gjest bølger
Skrevet

Ja, du roter noe enormt med medisintanker. Det er fra det ene til det andre, og aldri får noe bli skikkelig utprøvd over tid.

Snakk med legen din. Ta de medisinene som blir anbefalt. Ikke tenk på en eneste medisinendring de neste 4 mnd.

Jeg har bestilt time hos legen nå.

Gjest bølger
Skrevet

Det beste rådet er vel å bestille legetimen nå. Det er jo liksom meningen at du skal finne ut av dette med medisiner ol med ham og ikke komme ferdig medisinert til ham.

Legen, psykologen ol er der bla akkurat for det problemet du sliter med, å finne riktige sammensetninger av tabletter til deg.

Får håpe jeg klarer å få det frem hos legen hvordan jeg har det. At han forstår hele psykdomsbilde. Som regel har de så liten tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...