Gå til innhold

Hjelp

Gjest forelsket i bilder

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Husker du ikke dama som løy på seg en hel familie og stjal bilder fra hjemmesidene vi i sin tid hadde her inne og greier? Da snakker man sjukt... Men det er vel rundt 10 år siden?

Jeg husker diskusjonen, men jeg fikk aldri med meg løgnene.

Ble ikke det en mediesak også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361722-hjelp/page/2/#findComment-3130888
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forelsket i bilder

Vet du, det er helt vanvittig hva enkelte kan lyve på seg. Det er vel neppe samme person, men jeg ble kjent med en via dol, som jeg etter 6 år oppdaget at hadde løyet om det meste. Og jeg hadde ikke mistenkt noe som helst. Han løy om sivil status, yrke, helseproblemer for å dekke over alkoholisme, ja til og med tatoveringer han ikke hadde. Og levde et totalt dobbeltliv. Jeg burde nesten skrive bok om det.

Faktisk er det jeg har skrevet sant med få unntak hvor jeg har prøvd å kamuflere. Jeg har hatt problemer nok med å tro på den selv, men for et eventyr;-)

Når det er sagt så har jeg aldri tenkt på dette som noe annet enn eventyr. Jeg driver ikke rundt og leter etter potensiell ektemann på hvert gatehjørne eller alle datingsider. Jeg tenker ikke et eneste øyeblikk at dette er noe annet enn tidsfordriv også for den andre parten som trenger absolutt underholdning i sin grå hverdag.

Å bli forelsket i en time eller to er lov, og det er like mye lov å bygge på det videre for dem som vil det. Voksne, enslige damer trenger ikke å oppføre seg som moralens apostler som før i tiden, og vi gifter oss ikke med den første som ser i vår retning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361722-hjelp/page/2/#findComment-3131167
Del på andre sider

Gjest Forfatter in spe?

Faktisk er det jeg har skrevet sant med få unntak hvor jeg har prøvd å kamuflere. Jeg har hatt problemer nok med å tro på den selv, men for et eventyr;-)

Når det er sagt så har jeg aldri tenkt på dette som noe annet enn eventyr. Jeg driver ikke rundt og leter etter potensiell ektemann på hvert gatehjørne eller alle datingsider. Jeg tenker ikke et eneste øyeblikk at dette er noe annet enn tidsfordriv også for den andre parten som trenger absolutt underholdning i sin grå hverdag.

Å bli forelsket i en time eller to er lov, og det er like mye lov å bygge på det videre for dem som vil det. Voksne, enslige damer trenger ikke å oppføre seg som moralens apostler som før i tiden, og vi gifter oss ikke med den første som ser i vår retning.

Jeg mente ikke å si at du lyver, beklager om du tolket det slik. Det er generalen din jeg mistror. Jeg tror du har kommet ut for en luring som lurer deg trill rundt.

Men så lenge du ikke mister bakkekontakten, må du gjerne nyte en flørt med ham.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361722-hjelp/page/2/#findComment-3131383
Del på andre sider

Gjest forelsket i bilder

Jeg mente ikke å si at du lyver, beklager om du tolket det slik. Det er generalen din jeg mistror. Jeg tror du har kommet ut for en luring som lurer deg trill rundt.

Men så lenge du ikke mister bakkekontakten, må du gjerne nyte en flørt med ham.

Jeg har overhodet ikke mistet bakkekontakten. Dette er først og fremst morsomt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/361722-hjelp/page/2/#findComment-3131392
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...