ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Husker du ikke dama som løy på seg en hel familie og stjal bilder fra hjemmesidene vi i sin tid hadde her inne og greier? Da snakker man sjukt... Men det er vel rundt 10 år siden? Jeg husker diskusjonen, men jeg fikk aldri med meg løgnene. Ble ikke det en mediesak også? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Jeg husker diskusjonen, men jeg fikk aldri med meg løgnene. Ble ikke det en mediesak også? Jeg husker det ikke så veldig godt jeg heller, men det var vel en sak i de største avisene også ja. 0 Siter
Gjest forelsket i bilder Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Vet du, det er helt vanvittig hva enkelte kan lyve på seg. Det er vel neppe samme person, men jeg ble kjent med en via dol, som jeg etter 6 år oppdaget at hadde løyet om det meste. Og jeg hadde ikke mistenkt noe som helst. Han løy om sivil status, yrke, helseproblemer for å dekke over alkoholisme, ja til og med tatoveringer han ikke hadde. Og levde et totalt dobbeltliv. Jeg burde nesten skrive bok om det. Faktisk er det jeg har skrevet sant med få unntak hvor jeg har prøvd å kamuflere. Jeg har hatt problemer nok med å tro på den selv, men for et eventyr;-) Når det er sagt så har jeg aldri tenkt på dette som noe annet enn eventyr. Jeg driver ikke rundt og leter etter potensiell ektemann på hvert gatehjørne eller alle datingsider. Jeg tenker ikke et eneste øyeblikk at dette er noe annet enn tidsfordriv også for den andre parten som trenger absolutt underholdning i sin grå hverdag. Å bli forelsket i en time eller to er lov, og det er like mye lov å bygge på det videre for dem som vil det. Voksne, enslige damer trenger ikke å oppføre seg som moralens apostler som før i tiden, og vi gifter oss ikke med den første som ser i vår retning. 0 Siter
Gjest Forfatter in spe? Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Faktisk er det jeg har skrevet sant med få unntak hvor jeg har prøvd å kamuflere. Jeg har hatt problemer nok med å tro på den selv, men for et eventyr;-) Når det er sagt så har jeg aldri tenkt på dette som noe annet enn eventyr. Jeg driver ikke rundt og leter etter potensiell ektemann på hvert gatehjørne eller alle datingsider. Jeg tenker ikke et eneste øyeblikk at dette er noe annet enn tidsfordriv også for den andre parten som trenger absolutt underholdning i sin grå hverdag. Å bli forelsket i en time eller to er lov, og det er like mye lov å bygge på det videre for dem som vil det. Voksne, enslige damer trenger ikke å oppføre seg som moralens apostler som før i tiden, og vi gifter oss ikke med den første som ser i vår retning. Jeg mente ikke å si at du lyver, beklager om du tolket det slik. Det er generalen din jeg mistror. Jeg tror du har kommet ut for en luring som lurer deg trill rundt. Men så lenge du ikke mister bakkekontakten, må du gjerne nyte en flørt med ham. 0 Siter
Gjest forelsket i bilder Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Jeg mente ikke å si at du lyver, beklager om du tolket det slik. Det er generalen din jeg mistror. Jeg tror du har kommet ut for en luring som lurer deg trill rundt. Men så lenge du ikke mister bakkekontakten, må du gjerne nyte en flørt med ham. Jeg har overhodet ikke mistet bakkekontakten. Dette er først og fremst morsomt. 0 Siter
tonie Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Jeg har overhodet ikke mistet bakkekontakten. Dette er først og fremst morsomt. Ikke bry deg om dem. Hvis jeg skulle fortelle om endel av episodene i mitt liv ville de beskyldt meg for å være lystløgner;) Nyt det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.