Gjest ct2 Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Hei, Noen som vet om det er mulig å få et boliglån når kun har arbeidsavklaringspenger som inntekt. Har omtrent 160000,- i året? Er det i det hele tatt vits å styre med å søke noe sted? Tenker på om bankene tenker på AAP som fast inntekt eller ikke, jeg har vedtak for ett år om gangen, arbeid med bistand, og vet sannelig ikke når jeg kommer meg ut i ordinært arbeid. Noen som har banker å anbefale å se nærmere på eller kan jeg like gjerne belage meg på å leie til jeg får meg vanlig arbeid? 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Søk litt på www.husbanken.no der er det beskrevet flere forskjellige tilskudds- og låneordninger for vanskeligstilte på boligmarkedet. Det finnes både lån, tilskudd og bostøtteordninger. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Lån kan du se langt etter. Med mindre du eier verdier i form av fast eiendom eller andre ting som kan tas i pant. 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Du får ikke lån på AAP om du ikke kan stille kausjonist. 0 Siter
Gjest Fizz Skrevet 14. mars 2011 Skrevet 14. mars 2011 Du får ikke lån på AAP om du ikke kan stille kausjonist og samtidig har et godt forhold til banken din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.