EnolaGay Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Som nå er omkring 12 år, og blir omtalt som fet av onde tunger...Ruslet frivillig ut i snøkovet i formiddag. Og ble plutselig observert mens han spaserte bortover rekkverket på verandaen. En foreteelse som i seg selv vekket noe oppsikt! Før han gjorde et svalestup ned i snøhaugen under verandaen, la til flekkings i et vanvittig drag nedover veien. Peisa rundt hjørnet så fokket stod og dro deretter rett opp i den største tujabusken i hagen. Hvor han klorte seg fast noen meter oppe og bedrev skyggeboksing innimellom kvistene. Jeg sitter lett bekymret tilbake og spør meg selv om den katta begynner å bli litt "surrete", som man sier om gamle folk?! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Han fikk vel plutselig noen ungdomsnykker ) 0 Siter
Mirabell Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Kanskje han blir våryr av at dagslyset har kommet tilbake :-) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Skrevet 10. mars 2011 Han fikk vel plutselig noen ungdomsnykker ) Nykker er i alle fall en god beskrivelse gitt! Makan tel katte.. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Nykker er i alle fall en god beskrivelse gitt! Makan tel katte.. Du skriver utrolig bra, og jeg fikk nesten latterkrampe;)) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Skrevet 10. mars 2011 Du skriver utrolig bra, og jeg fikk nesten latterkrampe;)) ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Ser han for meg i svalestupet og deretter i toppen av busken ;-) *Gammelmonsen bor i toppen av et tre, mjau, mjau, ....* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Haha, ser det levende fremfor meg. Syntes alt hørtes ganske normalt ut for en katt, bortsett fra det å falle ned. Balansen er tydeligvis ikke helt som før, nei. Men vil han ta det til seg og slutte å balansere? Neppe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.