Gjest forelsket i bilder Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Takk til alle som svarte meg i forrige tråder. I øyeblikket svever jeg på rosa skyer og jeg har tenkt å nyte det;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Jeg fatter ikke at det er mulig å bli forelsket i en person man aldri ha møtt men nyt det enn så lenge:-) 0 Siter
Gjest forelsket i bilder Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Jeg fatter ikke at det er mulig å bli forelsket i en person man aldri ha møtt men nyt det enn så lenge:-) Nei det fatter ikke jeg heller, men nå har det skjedd. Jeg vet at sjansene er store for at det ikke varer, men jeg har lov å nyte øyeblikket;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Nei det fatter ikke jeg heller, men nå har det skjedd. Jeg vet at sjansene er store for at det ikke varer, men jeg har lov å nyte øyeblikket;-) Det har du :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Jeg fatter ikke at det er mulig å bli forelsket i en person man aldri ha møtt men nyt det enn så lenge:-) ''Jeg fatter ikke at det er mulig å bli forelsket i en person man aldri ha møtt'' Pipa får nok en annen låt den dagen en eldre general med fire stjerner begynner å sende deg slibrige bilder. 0 Siter
Gjest forelsket i bilder Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 ''Jeg fatter ikke at det er mulig å bli forelsket i en person man aldri ha møtt'' Pipa får nok en annen låt den dagen en eldre general med fire stjerner begynner å sende deg slibrige bilder. Hvorfor skulle Mary Poppins få slike bilder? Og jeg blir ikke forelsket i slike bilder om så skulle skje. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Næmmen så søtt ;-) Lykke til ! Håper du har ikke opplever like mye dramatikk denne gang ;o)) 0 Siter
Gjest forelsket i bilder Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Næmmen så søtt ;-) Lykke til ! Håper du har ikke opplever like mye dramatikk denne gang ;o)) Hæh 0 Siter
Gjest forelsket i bilder Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Hæh Jeg forsto ikke hva du mente med dramatikk denne gang, men samme kan det være. 0 Siter
Gjest forelsket i bilder Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Hva mener du med hæh? Svaret til deg havnet over her. Jeg forstår at du er ironisk og forstår ikke et kvekk, men jeg bryr meg ingenting om det. Jeg har tenkt å nyte øyeblikkene, følelsene, inntrykkene og overraskelsen. Livet er for kort til å ta det dødsens seriøst hele tiden. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Svaret til deg havnet over her. Jeg forstår at du er ironisk og forstår ikke et kvekk, men jeg bryr meg ingenting om det. Jeg har tenkt å nyte øyeblikkene, følelsene, inntrykkene og overraskelsen. Livet er for kort til å ta det dødsens seriøst hele tiden. Hun mener nok bare at det ikke akkuat er første gang du skriver om kjærlighetslivet ditt her inne, men det gjør vel ikke noe 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Svaret til deg havnet over her. Jeg forstår at du er ironisk og forstår ikke et kvekk, men jeg bryr meg ingenting om det. Jeg har tenkt å nyte øyeblikkene, følelsene, inntrykkene og overraskelsen. Livet er for kort til å ta det dødsens seriøst hele tiden. Det virker bare litt for meget, men kos deg, enten det gjelder 4 stjerners generaler eller iranere som blir utsatt for drapsforsøk:-) Du har et spennende liv. Ihvertfall et spennende indre liv :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 ''Jeg fatter ikke at det er mulig å bli forelsket i en person man aldri ha møtt'' Pipa får nok en annen låt den dagen en eldre general med fire stjerner begynner å sende deg slibrige bilder. Ja da er jeg nok solgt ;-) 0 Siter
Gjest forelsket i bilder Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Det virker bare litt for meget, men kos deg, enten det gjelder 4 stjerners generaler eller iranere som blir utsatt for drapsforsøk:-) Du har et spennende liv. Ihvertfall et spennende indre liv :-) Nå antyder du et eller annet. Du har i hvert fall god fantasi. Hvilken rolle spiller det for deg om dette er mitt indre eller ytre liv? 0 Siter
Gjest forelsket i bilder Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Hun mener nok bare at det ikke akkuat er første gang du skriver om kjærlighetslivet ditt her inne, men det gjør vel ikke noe I øyeblikket spiller det ingen rolle, men jeg opplever henne som sarkastisk og føler at hun er i forsvar etter første svaret hun ga meg. Hvorfor hun trenger å ramme meg vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest forelsket i bilder Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Ja da er jeg nok solgt ;-) He he..hi hi. 0 Siter
Gjest forelsket i bilder Skrevet 10. mars 2011 Skrevet 10. mars 2011 Det virker bare litt for meget, men kos deg, enten det gjelder 4 stjerners generaler eller iranere som blir utsatt for drapsforsøk:-) Du har et spennende liv. Ihvertfall et spennende indre liv :-) Du glemte nigerianeren som mente at Gud hadde sendt meg til å gifte meg med han;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.