Gå til innhold

Nå er jeg virkelig forelsket;-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest forelsket i bilder

Jeg fatter ikke at det er mulig å bli forelsket i en person man aldri ha møtt men nyt det enn så lenge:-)

Nei det fatter ikke jeg heller, men nå har det skjedd. Jeg vet at sjansene er store for at det ikke varer, men jeg har lov å nyte øyeblikket;-)

ShitDiddelyDo

Jeg fatter ikke at det er mulig å bli forelsket i en person man aldri ha møtt men nyt det enn så lenge:-)

''Jeg fatter ikke at det er mulig å bli forelsket i en person man aldri ha møtt''

Pipa får nok en annen låt den dagen en eldre general med fire stjerner begynner å sende deg slibrige bilder. ;)

Gjest forelsket i bilder

''Jeg fatter ikke at det er mulig å bli forelsket i en person man aldri ha møtt''

Pipa får nok en annen låt den dagen en eldre general med fire stjerner begynner å sende deg slibrige bilder. ;)

Hvorfor skulle Mary Poppins få slike bilder? Og jeg blir ikke forelsket i slike bilder om så skulle skje.

Annonse

Gjest forelsket i bilder

Hva mener du med hæh?

Svaret til deg havnet over her. Jeg forstår at du er ironisk og forstår ikke et kvekk, men jeg bryr meg ingenting om det. Jeg har tenkt å nyte øyeblikkene, følelsene, inntrykkene og overraskelsen. Livet er for kort til å ta det dødsens seriøst hele tiden.

Mary Poppins

Svaret til deg havnet over her. Jeg forstår at du er ironisk og forstår ikke et kvekk, men jeg bryr meg ingenting om det. Jeg har tenkt å nyte øyeblikkene, følelsene, inntrykkene og overraskelsen. Livet er for kort til å ta det dødsens seriøst hele tiden.

Hun mener nok bare at det ikke akkuat er første gang du skriver om kjærlighetslivet ditt her inne, men det gjør vel ikke noe :)

Gjest Nickløsheletiden

Det virker bare litt for meget, men kos deg, enten det gjelder 4 stjerners generaler eller iranere som blir utsatt for drapsforsøk:-)

Du har et spennende liv. Ihvertfall et spennende indre liv :-)

Annonse

Gjest forelsket i bilder

Det virker bare litt for meget, men kos deg, enten det gjelder 4 stjerners generaler eller iranere som blir utsatt for drapsforsøk:-)

Nå antyder du et eller annet. Du har i hvert fall god fantasi. Hvilken rolle spiller det for deg om dette er mitt indre eller ytre liv?

Gjest forelsket i bilder

Hun mener nok bare at det ikke akkuat er første gang du skriver om kjærlighetslivet ditt her inne, men det gjør vel ikke noe :)

I øyeblikket spiller det ingen rolle, men jeg opplever henne som sarkastisk og føler at hun er i forsvar etter første svaret hun ga meg. Hvorfor hun trenger å ramme meg vet jeg ikke.

Gjest forelsket i bilder

Du glemte nigerianeren som mente at Gud hadde sendt meg til å gifte meg med han;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...