Gjest Bipolar58,UPF,Dystymi eller mer. Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Er det noen som tør å påta seg en fjerndiagnose kun utifra uttalelser til media.Youtube og filmsnutter?Jeg er ikke galere en at jeg skjønner at jeg må ta mine lykkepiller.Blir jeg lykkelig? Nei,men jeg er da i live i allefall.Jeg er ingen kjendis,og ønsker heller ikke å bli det.Men 600 millioner $ er vel litt mye? 0 Siter
miakami Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 manisk episode og ødelagt hjernen med altfor masse dop selv sier han at han er ikke bipolar, han er bi-winning. typisk mani 0 Siter
Olav Femte Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 manisk episode og ødelagt hjernen med altfor masse dop selv sier han at han er ikke bipolar, han er bi-winning. typisk mani Etter det jeg har sett på tv - er han full av kokain - han er hyper.. 0 Siter
eksvimle Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Etter det jeg har sett på tv - er han full av kokain - han er hyper.. Enig med deg! Han minner meg om min eks... Full av kokain! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Dette sier legen om Charlie Sheen. http://edition.cnn.com/video/data/2.0/video/bestoftv/2011/03/08/exp.ac.drew.on.sheen.cnn.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.