Kelia Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Jeg får nyhetsbrev på e-posten min fra disse to med div tilbud jeg ikke åpner... går jeg glipp av noe? 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Neida, jeg er med i begge delene. I Pointshop får jeg poeng for hver ting jeg gjør, men må passse på så jeg ikke takker ja til f.eks. å bli oppringt av telefonselgere... jeg kan spille gratis lodd osv og tjene poeng på det, tjene poeng på å besøke sider osv... når jeg har samlet nok poeng kan jeg veksle de i gavekort eller varer i butikken deres. Selv har jeg mottatt et par dvder og en del godteri! Men det kan ta tid å samle poeng, med mindre du takker ja til mange av de kampanjene hvor du tjener ekstra mye, eller blir vip-medlem (koster bittelitt i mnd). Og netthandelen, det er en netthandel der startpris er 1 kr for alle varene, så her kan du gjøre kupp... men husk å regn med frakt og eks.gebyr i tillegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.