Gjest fb-creep Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Har dere noen morsomme, koselige osv å dele med meg/oss? Tenkte kanskje vi kunne ha en tråd her, så kan man plukke litt... 0 Siter
Gjest slp Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Jeg synes det koseligste og morsomste er å lage sine egne statusoppdateringer. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 Tenker du på slike som "om du har en flott søster, kopier denne inn i statusfeltet" osv? Slike synes jeg er ganske tåpelige... 0 Siter
Holmes Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 FORSLAG: "Trykk liker hvis du i likhet med meg er en jævla dust uten fantasi og intellekt nok til å komme opp med egne statusoppdateringer, men må kopiere alle dusteoppdateringer fra vennene dine" 0 Siter
Gjest Trådstarter Skrevet 11. mars 2011 Skrevet 11. mars 2011 FORSLAG: "Trykk liker hvis du i likhet med meg er en jævla dust uten fantasi og intellekt nok til å komme opp med egne statusoppdateringer, men må kopiere alle dusteoppdateringer fra vennene dine" Syns den var konge jeg da men jeg mente altså å se ulike "kopier" dingser, ikke nødv for å bruke selv, men for å se hvor mange artige, rarte, teite det finnes der ute i fb-land. 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. mars 2011 Skrevet 12. mars 2011 Huff, jeg nekter konsekvent å kopiere disse evinnelige statusmeldingene... Det betyr liksom ikke helt det samme å skryte av barna/mannen/moren/vennene sine når det eneste du har gjort er å gidde å kopiere noen andres status... Nei, takke meg til personlige statusoppdateringer da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.